Momente prețioase de la Gala Super Blog 2015








Super Blog este o competiție de blogging creativ, bianuală(cu cele două ediții în primăvară și în iarnă). Competiția de iarnă a pus la bătaie premii în bani și în produse, iar cei mai rezistenți au trecut prin 24 de probe. Felicitări doamnei/superbloggeriței Cornelia Popa pentru că a trecut cu brio testele de creativitate, rezistență și a ajuns pe locul mult râvnit de ceilalți bloggeri.

Articolele înscrise în competiție au fost din ce în ce mai complexe, unele fiind axate pe produs și mai apoi pe poveste și altele concentrate pe poveste și mai apoi pe produs. Trebuie să recunosc că am optat pentru a doua variantă, pentru că dincolo de accepțiunea despre produs, se află părerea mea personală de care nu mă dezic cu una cu două.


Super Blog este despre o comunitate frumoasă de SUPERblogeri, SUPERdansatori și SUPERoameni creativi cu idei mărețe. Cum altfel, se pot reuni bloggeri creativi pentru a descoperi personajul din spatele blogului, dacă nu la o Gală transmisă în direct pe Radio LYNX sau pe Bambuser

Organizatorii și fondatorii care ne suportă toate smiorcăielile, ideile trăsnite și părerile, dar și cei pe care îi stresăm atunci când nu știu unde este locația, câți ne putem caza și cei răspunzători de tortul delicios de la fiecare ediție, de lumini, de sunte, de poze de orice natură  sunt Albert Budică și Claudia PătrașcuPersonal, vă mulțumesc pentru munca pe care o depuneți în fiecare ediție, cu privire la toate aspectele organizatorice.

După ce se afișează clasamentul, fiecare își face bagajul și se pregătește de o gală emoționantă la Golden Tulip și de o petrecere pe cinste. La această gală, am optat pentru o  călătorie amuzantă, obositoare, interesantă, inedită cu șoferul nostru, SUPERbloggerița Aniela Deby(bloggerița care spune lucrurilor pe nume) și SUPERbloggerul (scriitorul)Adrian Găinaru. Povestea noastră captivantă de la 3 30 dimineața la 4 dimineața în articolul.


Ajunși la destinație sau mai bine spus la Golden Tulip, am admirat camera curată, atenția asupra detaliilor care fac diferența de la  un design elegant ce îmbină nuanța albă cu cea portocalie, la cele două fotolii de lângă geam sau la panglicile din baie, unde era menționat faptul că se dezinfectează după fiecare client. Prețul raportat la calitatea serviciilor este unul meritat, pe viitor dacă aș organiza un eveniment, Hotelul Golden Tulip este pe lista de priorități, fie că vorbim de clienți mofturoși sau pentru cei mai simpliști.




Nuanța de la perdea și de la covor se îmbina perfect cu lenjeria, deși nu am avut mult timp la dispoziție pentru a mă uita la televizor, ei bine aveam o plasmă de toată frumusețea. Probabil vă întrebați cu cine am stat în cameră, am stat cu o moldoveancă din Bacău tare simpatică. SUPERbloggerița Alexandra Enache este o fată sensibilă, frumoasă, slăbuță, blondă cu ochii albaștri. Am râs și am povestit pe îndelete despre pasiuni, povești de viață și blogging în timp ce-mi aranjam coafura.


Ne-am schimbat în rochițe și ne-am pregătit pentru a merge către sala de conferințe. Fuga la lift pentru a ajunge la cea mai emoționantă gală, deși particip la evenimente emoțiile cresc(vorba unei celebre jurnaliste, dacă nu ai emoții nu simți că faci totul din pasiune).



Mi-am găsit numele printre atâția SUPERbloggeri creativi și am intrat cu zâmbetul pe buze într-o sală unde fețe cunoscute îmi făceau cu ochiul și veneau să mă salute. Dacă nu încerci să participi la astfel de competiții, nu ai de unde să știi ce comunitate frumoasă se află în spatele pozelor, a articolelor și implicit a bloggurilor.


A trecut un an  și 10 luni de când am scris primul articol pe blog și de atunci am tot crescut, m-am perfecționat și implicit am evoluat o dată cu articolele scrise. Am avut multe de învățat, deși mă aflu la a 3-a participare,”sânge proaspăt”apare la Superblog și răstoarnă clasamentul.


Revenind la fețele cunoscut, m-am întâlnit cu O pisică neagră, un blogger inspirațional care scrie articole de calitate despre frânturi de suflet  și despre ceea ce inopinează o pisică de la povești de viață(merită să-i aflați povestea) la evenimente culturale.



                                                          


M-am întâlnit cu  SUPERbloggerul Bogdan Daradan, un om talentat, veteran aș spune între ale bloggingului. Fondatorul Presa în blugi ne oferă interviuri cu vedete, recenzii despre filme. A fost o plăcere să-l revăd la Gala SuperBlog și am admirat faptul că i-a mulțumit unui blogger care a murit în Colectiv.




De asemenea, am făcut cunoștință cu SUPERbloggerița și SUPERmămica Irina Filip Georgiana, la anul sigur o să vină cu mini bloggerul. Pe această cale îi doresc sarcină ușoară. Am  mai vorbit cu Ioana Moldovanu, o bloggerița talentată care are multe de spus. Printre atâția bloggeri frumoși și SUPERcreativi le-am remarcat pe Olimpia Săpunaru, o SUPERtalentată actriță, pe Rudia, SUPERbloggerița Alina Gheorghe de la Litere Stacojii, pe doamna Cristina Chifu din Moinești, pe Nașa mea Dragă(dacă te alături acestei comunități, vei afla mai multe detalii despre Miturile SUPERBLOG).




Pinky și Blogolteanul Mihnea au fost la gală, nu puteam să nu-i remarc. Tiza mea Raluca Brezniceanu  a fost la fel de energică atât la gală, cât și la petrecere. Cuplul  Dana și Constantin, cei care au făcut deliciul pe parcursul competiției cu replici amuzante.


A venit și Moșul...probabil că primul gând te duce la Laponia, greșit a venit din Germania, cred că aceștia l-au furat pe Moș Crăciun că altfel nu-mi explic cum a poposit acolo. Moș Crăciun, venit din depărtare este SUPERbloggerul  Dan Pavel.

Nelipsita scriitoare Ianolia a venit la gală cu idei năstrușnici, dar eu aștept să-i citesc cartea. Un alt cuplu SUPERblogosferic este reprezentat de Andreea Vrajă(te gândești la mov și știi despre cine este vorba) și Marian Moroșanu (fotograful). Și astea fiind spuse am enumerat o parte din SUPERbloggeri care fac parte din această comunitate și au participat la GALĂ. Câștigătorul Spring SuperBlog, Daniel Botea m-a surprins în mai multe ipostaze amuzante, dar îi mulțumesc pentru aceste poze, care fac parte dintr-o amintire frumoasă pe care o să o păstrez cu drag.




Să nu credeți că echipa SuperBlog nu are fotograf, doar că mulți superbloggeri te surprind în diferite ipostaze și imortalizează cele mai emoționante momente. Deci, în echipa SuperBlog este un fotograf profesionist  care face cele mai frumoase, clare poze dintr-un unghi care să ne avantajeze pe fiecare, dacă nu mă credeți pe cuvânt, intrați pe , acolo vă puteți delecta cu o colecție impresionantă de SUPERblogeri, SUPERdansatori și SUPERoameni creativi cu idei mărețe. 

Dragilor, vă invit cu drag să participați anul viitor și să vă alăturați unei comunități frumoase. La gală am avut emoții foarte mari, ca de fiecare dată, dar să nu credeți că veți scăpa la anul de mine, în niciun caz. Am un bagaj plin de speranță, ambiție și mult curaj(să apar în online tastând, fără condei), spre să reușesc să scriu articolele la timp și nu aproape(ca să NUMAI am 370 de puncte de penalizare cum a fost anul acesta). Închei momentele prețioase de la Gala SuperBlog 2015 cu o linie trasă la cele 3 participări, cu probe trase de păr, cu oameni dragi, cu penalizări și multă distracție la Berăria H.
Va urma.

22 Comentarios

  1. Micuta mea frumoasa ^_^ Ce de cuvinte frumoase... Si eu l-am surprins pe Bogdan in ultimele clipe. Sincer mi-a cam fost rusine sa ma bag in seama cu unul altul. Ma bucur ca au avut ei curajul insa sa ma abordeze si sa ma faca sa mai renunt la emotii si frici. Deja imi e dor de tine si retraiesc in fiecare zi clipele petrecute impreuna. Abia astept sa te revad <3 <3 Ps: Oricand esti binevenita la mine :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea :*. Abia aștept să ne revedem cu bine și mult succes în tot ceea ce faci și sărbători fericite :*...Pupici blogosferici

      Ștergere
  2. Draguta, m-am mai uitat pe poze si cele in care esti surprinsa tu (sau esti surprinzatoare) nu sunt facute de mine :) Eu am facut pozele cu blitz, cele de care zici sunt facute fara :) Ramane un mister :) Spor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))) Haha..Te iert de această dată Daniel. Abia aștept să ne revedem fie că mă refer la SUPERblog sau la colțul bloggerilor. Mult succes cu proiectele pe care le vei întreprinde și aștept vești cu și despre micuța dansatoare(Daria :) ).

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Despre Cinefil în articolul despre Petrecere :*. Emil nu a fost Gală și atunci l-am plasat la petrecerea de la Berăria H.

      Ștergere
  4. Sarbatori fericite, Ralu! PS. Cred ca toti abia asteptam sa ne revedem in formatie completa la urmatoarul eveniment! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc la fel, dragilor(să vă aducă MOȘ Crăciun multă inspirație și să aveți un nou an productiv). Anul viitor ne așteaptă noi provocări de către organizatorii de la SUPERblog. Stăm pe aproape.

      Ștergere
  5. Hei, Ralucica! Mă bucur că ne-am revăzut! Aștept deja următoarea Gală!! :D Te pup, fată dragă! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și eu PUPĂCESC O pisică neagră. Sărbători fericite și să ai un nou an inspirat :*.

      Ștergere
  6. Multumesc pentru apreciere! Te-am remarcat la Gala, cred ca esti unul dintre cei mai tineri participanti...Iti doresc succes la urmatoarele editii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vă mulțumesc :*...Să aveți un nou an inspirat și sper să rămâneți alături de SUPERblog :*.

      Ștergere
  7. Imi pare bine ca ne-am revazut, draga mea! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și mie îmi pare bine mândră. Sper să citesc noi articole despre călătoriile tale pe plai american :*.

      Ștergere
  8. Foarte frumos ai scris ! Te pup si Sarbatori cu bine ! Apropo, eu am facut pozele :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. Mulțumesc, la fel :*..Dumneavoastră sunteți vinovată pentru fotografiile inopinante de la petrecerea SuperBlog :*. Mult succes în tot ceea ce faceți și să ne vedem cu bine la primăvară.

      Ștergere
  9. Ai pus la linkuri de o sa fii penalizata de Google! :))
    Esti o dulce! Sarbatori fericiteeee! Abia astept sa ne revedem in primavara! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, la fel. Încă puțin și ne vedem la Gala din primăvară(ps. abia aștept să ne revedem)
      Momentan, Google este un partener de nădejde. :))
      Mult succes în tot ceea ce faci :*.

      Ștergere
  10. Hi there! This is kind of off topic but I need some guidance from an established
    blog. Is it very hard to set up your own blog? I'm not very techincal
    but I can figure things out pretty fast. I'm thinking about
    making my own but I'm not sure where to begin. Do you have
    any points or suggestions? Appreciate it

    Stop by my web-site - Hemel-Cosmetics

    RăspundețiȘtergere
  11. Ma bucur, enorm, ca te-am revazut draga prietena! Mereu surprinzatoare si placuta. Sper si eu ca, macar anul acesta, sa iasa si cartea. E un an dificil dar promitator. Am tot primit surprize si sper sa fie si cartea unl dintre ele. Abia astept sa ne revedem! Te imbratisez cu dragoste si dor! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc pentru vorbele frumoase. Bine că ai în vedere proiectul cu lansarea cărții. Abia aștept să ne revedem la Gala din primăvară sau poate mai devreme, cine știe. Mult succes în tot ceea ce faci, să ai un nou an productiv și inspirat.

      Ștergere

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram