Facebook a schimbat butonul de like cu cele șase emoticoane



Facebook a schimbat butonul de like cu cele șase emoticoane, deoarece mulți au susținut ideea că nu poți să dai apeși pe butonul ”îmi place”, în sensul în care empatizez cu o anumită situație. O idee interesantă din mai multe puncte de vedere, deoarece ne-am obișnuit să ne ascundem sentimentele în spatele unui șablon, apăsăm pe îmi place din reflex. Fondatorii companiei americane (Mark Zuckerberg, Eduardo Saverin, Andrew McCollum, Dustin Moskovitz și Chris Hughes) multinaționale s-a gândit că oameni au nevoie și de un moment de gândire, să citească postările și să le analizeze, pentru ca să-l scoată din zona de confort.

Personal, consider că este o schimbare benefică, fiindcă mulți se vor gândi de câteva ori înainte să dea ”like” unei anumite postări. Facebook a ajuns să fie atât de popular, deoarece acordă o atenție a detaliilor și încearcă să satisfacă nevoile consumatorilor.  

Cele șase emoticoane care transmit cele mai esențial sentimente:
  • Butonul ”îmi place” reprezintă un sentiment de respect sau pentru aprobarea unei situații. 
  • Butonul ”ador” mă duce cu gândul la un sentiment de admirație vizavi de o persoană dragă.
  • Butonul ”haha” o să-l utilizez pentru cele mai amuzante momente.
  • Butonul ”uau” nu cred că o să-l folosesc des, deoarece nu sunt foarte multe momente când mă impresionează ceva sau mă dă pe spate.
  • Butonul ”tristețe” cred că pentru acesta au pledat multe persoane. Cu toți trecem mai devreme sau mai târziu prin momente mai dificile, când pierdem pe ceva drag.
  • Butonul ”furie”  este util pentru momentele de revoltă și cred că sunt destul de multe. Stârnite cel mai probabil de vulnerabilitățile societății românești în fiecare domeniu de activitate.
Voi ce părere aveți despre schimbarea butonului de like? 





0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram