Decorează-ți casa inspirat de Diego

diego

Decorează-ți casa inspirat de Diego, de noile tendințe, de noile preferințe și de noile nevoi pe care le ai. Lucrurile sunt acele obiecte de care nu te poți despărți atât de ușor, atunci când te obișnuiești cu o anumită rutină. Dar, vorba aceea afară-i vopsit gardul, înăuntru-i leopardul, așa se întâmplă și cu parchetul care este zgâriat care  și-a pierdut din proprietăți, cu tapetul de pe pereți care se tot dezlipește de pe pereți, cu mocheta care este roasă de cățel, cu patul ce are căptușeala stricată și cu tot felul de probleme pe care le întâlnim la un moment dat.

Neplăcut moment desigur, să vedem cum tot ceea ce am investit se deteriorează în timp. Tind să cred că este un ciclu natural care se tot repetă. Atunci când statul în casă devine insuportabil, datorită mirosului de mucigai sau a igrasiei, te hotărăști să schimb tot treptat fiecare lucru din casă.

Probabil că-ți sună cunoscute problemele astea...eu am hotărât să tot modific prin casă, să schimb mobila, să pun parchet nou, să mă bucur de mirosul proaspăt de var. Mă aștepta multă muncă, bani investiții și o serie de alegeri legate de nuanțe și de funcțiile fiecărui lucru în parte. 



                                    

Am cumpărat mobila și patul în aceeași nuanță clasică de negru, deoarece cred că nuanțele închise rezistă mai multă și nu arată constant acea nuanță de praf, oricât ai încerca să o ștergi. Îmi plac covoarele groase, deși sunt mai greu de curățat din cauza mărgelelor care se pot ascunde. Pot spune faptul că sunt adepta unui stil clasic, fără nuanțe țipătoare și fără modele complexe. Prefer, covoarele simple cu bordură sau pe cele moderne cu bule. Mereu sunt atentă la nuanțe și la dimensiuni...știu că sunt foarte meticuloasă, doar că e nevoie de precizie, atunci când vrei să te simți bine în căminul tău.

                                         

Nu e un secret faptul că achiziționez perdele și lenjerii des, fiindcă îmi plac foarte multe și cred că sunt utile în orice gospodărie. Niciodată nu-mi ajung, mai vreau modele noi și materiale diferite. Perdeaua cu maci roșii, am zis că se potrivește perfect în camera mea, unde nuanța de maro primează. Îmi deschide camera și mi-o colorează într-un mod interesant, o pată de culoare roșie, ce semnifică dragostea este mereu binevenită.



                                   
Parchetul l-am ales în aceeași notă, deschis, atât în sufragerie, cât și în dormitorul. După ce îmi cumpărasem parchetul laminat, am zis că trebuie să iau și polistiren extrudat ca să țină de cald.

Vă las să vă imaginați cum arată casa mea proaspăt decorată și inspirată de Diego. Dacă pui fiecare piesă de decor îți iese acel puzzle gândit de mine, pentru locul care mă reprezintă și în care mă regăsesc, adică ACASĂ.

Tu ce părere ai despre produsele de amenajări interioare de la Diego? Dacă ar fi să schimbi ceva la noua ta locuință, ce ai îmbunătăți? 

                                                                      Acest articol a fost scris pentru Spring SuperBlog 2016.

0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram