Despre SuperBlog la relativ și la SuperRelativ


SuperBlog este o comunitate frumoasă de bloggeri, în care întâlnești oameni din diverse domenii de activitate. SB a fost lansată pentru prima dată, în toamna anului 2008, de către  Claudia Pătrașcu și Albert Budică. Împreună au pus bazele unei competiții frumoase de blogging, atunci când era în forma sa prematură. Ulterior, fenomenul blogging a luat avânt în România, iar asta a fost propice pentru competiția Superblog, deoarece pentru cei mai mulți, a fost o rampă de lansare în online.

La prima mea participare, nu am fost convinsă că este o competiție serioasă, dat fiind faptul că se organizau multe ”concursuri like&share” sau competiții de blogging, iar cei care scriau nu primeau banii sau produsele la timp. Asta m-a determinat să mă gândesc de două ori înainte să fac primul pas. Până când am tot citit, articole legate de gală, de SuperBlogerii care se distrau la Gala mult așteptată și premii pe măsură.

La a doua încercare am zis că, trebuie să câștig fără doar și poate. Însă a fost mai greu decât am crezut, însă dacă tot am jucat de la început, ce ar fi să scriu până la sfârșit. Deși, nu am câștigat vreo probă, am început să îndrăgesc această competiție, deoarece am cunoscut bloggeri interesanți cu perspective mărețe și am început să leg prietenii frumoase. 

Trag linia după a 4a participare oficială și a 5a neoficială(cu un singur articol scris) și fac un bilanț al competiției.

SuperBlog la relativ:
  • Nu am crezut în această competiție de la început.
  • Nu înțeleg, de ce uneori, bloggerii îi atacă pe alții dându-i de toți pereții(o publicitate gratuită care nu-și are locul).
  • Nu știu, de ce se spune că ”Trebuie să câștige persoana X”. Vreau să cred că toți avem șanse egale, altfel nu ar mai fi o competiție.
  • Au mai fost cazuri, în care sponsorii au făcut o proastă impresie, încercând să ridiculizeze articolele participanților(a unor câștigătoare talentate) pe site-ul personal sau să aducă la Gală, premii de toată jena.

Superblog la Superlativ:
  • Nu-mi pare rău, că am participat la această competiție.
  • Am întâlnit bloggeri creativi cu perspective mărețe.
  • Am întâlnit scriitori interesanți, pe care îi citesc cu drag.
  • Mi-am mărit cercul de prieteni.
  • Am evoluat, prin scrierea unor articole mai interesante și mai bine redactate.
  • Am văzut, cât de multe îți oferă această competiție, atât pentru cei care scriu la timp, cât și pentru cei codași.
  • Este o rampă de lansare, pentru fiecare blogger în parte.
  • Te ajută să te antrenezi între ale scrierii creative.
  • Aștepți cu sufletul la gură, noutăți despre note.
  • Te ajută să fii o versiune mai bună de a ta.
  • O șansă de profit(dacă ajungi în top 3) și o oportunitate de a câștiga premii, colaborări și multe alte lucruri frumoase. Dar, mai bine înscrie-te în competiție și vei trăi pe pielea ta, tot ceea ce am spus.
Încă o etapă se încheie cu bine, abia aștept să merg la Gală, să-i reîntâlnesc pe bloggerii mei dragi și să petrecem pe ritmuri bucureștene. Astea fiind spuse, atât din ediția de primăvară a competiției SuperBlog 2016, ne revedem în toamnă și cu alte subiecte interesante de discutat. 

0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram