Livada cu ceai și parfumul infuziei de dimineață

livadacuceai.ro


Livada cu ceai și parfumul infuziei de dimineață. De multe ori, retrăiesc momentul acela de miros al livezi cu ceai, din curtea bunicii. Vara, fără o excursie la bunica, era ca o cafea amară de dimineață, ce o bei, te trezește din starea de amorțeală, dar nu este dulce și nu o bei cu plăcere. Eram nelipsită de pe tarlaua bunicii, eram fericită, lipsită de griji, de certurile că stau în fața blocului și supăr vecinii. Alergam în voie și îmi parfumam corpul cu fiecare miros de ceai.

Părul meu lung și ondulat, absorbea ca un burete fiecare parfum al pomilor roditori. Mă bucuram de fiecare apus și răsărit, de via nesfârșită de fructele delicioase din pomi. După ce alergam și mă distram, împreună cu partenerul meu de năzbâtii, fratele meu care ne gândeam ce putem face în grădina bunicii să treacă timpul mai repede, de parcă nu ne-ar fi răpit și așa clipele, momentele și toate zâmbetele.

Uneori mai răceam, din cauza energiei consumate și a faptului că ne udam cu apă din butoiul bunicului. Atunci, urma o sesiune de ocară, de toată pomina și pentru mine, dar și pentru fratele meu. Eram nevoită să beau diverse infuzii de ceaiuri, până când mi-am dat seama cât pot fi de delicioase. Așa s-a transformat nevoia, în plăcerea de a savura cele mai delicioase ceaiuri.

Livada cu ceai, îmi reamintește de copilărie, de bunicul meu care acum mă veghează de sus și de toate momentele frumoase. Parfumul infuziei de dimineață este acela car-mi încarcă bateriile, atunci când mă betejesc și iau vreo viroză, care m răpune câteva zile.

Tu ce părere ai despre livada cu ceai? Ai cumpărat ceaiuri din livada lor online?

0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram