Locuri parfumate de Silan Soft&Oils

Haine parfumate de Silan Soft&Oils și cum ne putem reîmprospăta garderoba cu mirosuri de primăvară. De câteva zile, aroma santalului s-a mutat la mine în casă, pentru câteva săptămâni, iar după ce am testat balsamul, mă gândesc să-l cumpăr de acum încolo și să-l păstrez în baie, în camera mea, în sufragerie și în bucătărie. 

Îmi plac foarte mult, lucrurile de ale casei, motiv pentru care îmi place să testez arome noi și să fiu la curent cu toate inovațiile din curățenie. Dacă tot a venit primăvara și sunt în curățenie generală, am pus la spălat perdelele, am șters în fiecare colț al casei cu o picătură de balsam.

Câteva picături sunt suficiente pentru a șterge toate dulapurile, atât în exterior, cât și pe interior. Cu o cârpă și cu o vestimentație potrivită, am început să îndepărtez particulele de praf de pe cărțile vechi din bibliotecă. Ador, mirosul de cărți, aș putea sta în fiecare zi câteva ore să fac asta, dar din lipsă de timp, mă bucur de aceste momente mai rar. 

Calc hainele și le împăturesc, șterg fiecare colț al raftului și după ce am pus hârtie, aranjez și hainele. Toate lucrurile astea le fac pe repede înainte, după ce vin de la cele două facultăți și-mi fac timp, pentru treburile casei. Călcatul hainelor și al perdelelor sunt mereu în grija mea, dar mi-e îmi place să  le iau de pe sârmă după ce le-am spălat cu balsamul Silan Soft&Oils  și să le pun pe masa mea de călcat. Baiul cel mai mare e atunci când, fierul meu se cam strică și mă gândesc că ar trebui să scutur hainele și să le așez pe umeraș, pentru a nu se șifona, mai ales că fierul îmi dă mari bătăi de cap.

Am ajuns la vitrina mamei, plină cu zeci de bibelouri(de care vreau să scap cât mai repede, pentru că e foarte migălos să speli sute de forme fără să le spargi) și atunci, pun câteva picături într-un lighean cu apă. Reușesc după câteva ori, de dat toate bibelourile de pe raft, de spălat, șters, să le amplasez în același loc.

După toată munca din sufragerie, ajung în camera mea și încep să spăl toate pieptenele, să-mi îndepărtez particulele de praf de pe cosmetice, de pe diplomele pe care le am, de pe DVD-uri, de pe poze și de pe capul de lucru. O nouă zi, o nouă luptă pentru curățenie.

După ce am reușit să fac tot ceea ce mi-am propus, îmi pun toate lenjeriile la spălat și îmi curăț covorul de păr. Astea sunt principalele locuri parfumate de Silan Soft&Oils, dar vor mai urma ștergerea globurilor mari de pe pereți, instalației cu becuri și multe alte locuri de care o să vă povestesc, în următoarea perioadă.

Mă așteaptă o primăvară încărcată, dar sunt pregătită să fac față particulelor de praf și să mă bucur de mirosul de santal(îmi plac aromele florale) Silan Soft&Oils. 

0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram