Ralu Story este blogger acreditat la Webstock2016


Ralu Story este blogger acreditat la Webstock 2016 sau altfel spus o să particip la cea mai importantă conferință din social media, așa cum este și prezentată pe site. Evenimentul este unul interesant, pentru că aduce în atenție cum au fost gândite cele mai interesante proiecte din acest an.

În prima ediție, am fost la eveniment, deoarece bloggerii au povestit numai de bine despre ce au văzut și au aflat, așa că am decis să particip și eu la conferința Webstock să descopăr poveștile din spatele unui brand. Pot spune, că am rămas surprinsă de cum este organizat evenimentul, de cei mai populari oameni din online.

A photo posted by Ralu Story (@ralustory) on

Am testat mai multe sortimente de #sivieromaria, care a avut pentru noi #gelatoautentic și multă înghețată italiană. Multe suprize au fost pregătite, pentru participanți la eveniment, puse la cale de branduri și de către organizatorii Evensys.


Woolstockul oltenilor sau pozele de neratat cu bloggerii mei dragi. Mai bine vă las pe voi să testați, să învățați și să cunoașteți amprenta oamenilor importanți și relevanți din social media. Anul trecut am cules informații de la fiecare vorbitor în parte într-un articol despre avalanșa de proiecte noi. Anul acesta vor participa, mai mulți jurnaliști și sunt tare curioasă de perspectiva lor și de strategia de promovare.
Nu uitați să urmăriți evenimentul pe twitterinstagram și facebook!

0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram