13 idei, 13 dorințe, 13 ediții cu SuperBloggerii care o mină cu vise

  
Dragilor,
Întârziată cum mă știți, am hotărât să particip și în această ediție la SuuuuperBlog. Așa cum v-am obișnuit cu postările despre această competiție, vă invit să vă alăturați competiției și să descoperiți oameni noi, povești frumoase, bloggeri cu perspective mărețe și să vă redescoperiți, într-o versiune mai bună.


SuperBlog este o școală, în care înveți cum să fii mai atent la articolele pe care le publici, pentru că detaliile fac de cele mai multe ori diferența. Primul articol scris, a fost despre educație, cred că nimic nu este întâmplător, SuperBlog a contribuit la bloggerița Ralucica de azi. În această competiție, mi-am testat abilitățile, am progresat și am încercat să scriu cu mai multă emoție, despre mine și despre trăirile mele cu privire la brandurile prezentate. Blogul meu este despre mine, la relativ și la superlativ și despre evoluția mea.
A photo posted by Ralu Story (@ralustory) on

SuperBlog este o comunitate, alături de care ai vrea să-ți petreci mai mult timp. Am întâlnit mulți bloggeri cu perspective mărețe și am legat prietenii frumoase. Cred că această competiție a reușit să îmbine relațiile sociale și să le mute din online în offline. Gala și petrecerea sunt elementele perfecte de networking, de schimbare a cărților de vizită, de socializare, de proiecte noi și de colaborări pe termen mediu sau lung.



SuperBlog este o mină cu vise frumoase, acțiuni, proiecte și multe articole care roiesc în jurul lor. Am întâlnit foarte mulți bloggeri talentați care au reușit să se remarce prin articolele creative scrise pentru diverși sponsori. Am spus mină, deoarece cred că fiecare blogger caută să câștige râvnitul trofeu, premiile și să cunoască povești interesante de viață, care ne servesc drept lecții.


13 idei, 13 dorințe și 13 ediții cu SuperBloggerii care au o mină cu vise ce se concretizează cu pași mici, încet și sigur. Vă doresc un an inspirat și sper să vă alăturați acestei comunități, să vă testați limitele, creativitatea.


4 Comentarios

  1. Bine ai revenit in SuperBlog, Raluca! 🙂
    Iti multumim pentru inscriere si iti dorim mult succes in competitie.
    O toamna creativa si sa ne citim cu bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine v-am regăsit! Mulțumesc, asemenea. Vă doresc o toamnă creativă și productivă.

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Mulțumesc, așa să fie. Să aveți un an productiv și inspirat.

      Ștergere

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram