Webstock 2016 și avalanșa de povești motivaționale

              


Webstock 2016 și avalanșa de povești motivaționale. Totul începe cu o poveste, în spatele brandurilor se află materializarea unui vis. Visul în care un om crede și încearcă treptat să-l transforme într-un brand. Webstockul este o comunitatea în care se întâlnesc veteranii din online, pentru a le da ponturi despre blogging, vlogging și cum pot să obțină contracte cu diferite agenții de publicitate(indirect) și cu brandurile(direct). Dar, mai bine să spun ce ai ratat dacă nu ai venit la eveniment.


Conferința a avut loc la JW Marriot. Am ajuns la timp, după ce am mers cu metroul 17 minute până la stația Izvor, respectiv 20 de minute până să ajung la hotel. Curioasă să aflu ce aduce nou webstock 2016, față de cel din 2015, ei bine cred că motto-ul potrivit ar fi: SCRIE MULT, DESCOPERĂ ȘI CREȘTE. Accentul să fie pus, atât pe calitate, cât și pe cantitatea articolelor sau ale materialelor video. Conținutul să fie cât mai original, pentru ca fiecare blogger sau vlogger să-și pună amprenta.

Ajunsă la locație, m-am înscris pentru a primi badge-ul și kitul de participant de la Vodafone. Am partikipat la o conferința interesantă care a moderată în prima parte de MY STORY de către Cristina Bazavan, care a prezentat într-un mod interactiv invitații, încercând să-i ajute să-și depășească emoțiile.



În  prima parte, am ascultat:

  1. povestea violonistului Alexandru Tomescu, pasionat de muzică și de armoniile acesteia. A susținut faptul că ”lumea creată de muzică este un fragilă”, cred cu tărie că așa este și viața unui artist, fragilă, sensibilă. Omul cu vioara s-a implicat și în acțiuni sociale.
  2. povestea polițistului și autorului Marian Godină, cel care a scris două cărți și care a schimbat percepția despre Poliția din Brașov, câștigând simpatia mai multor oameni.
  3. povestea jurnalistei Paula Herlo, care a prezentat mai multe campanii sociale în care s-a implicat cu emoție. Interesant a fost modul în care a început povestea ei, cu bunica care o credea o artistă, cred că este un om care dă viață poveștilor și creează un impact.
  4. povestea fotografului Sorin Onișor, care a arătat o serie de fotografii artistice realizate în natură. De la meseria de profesor de istorie, la fotograf care o să fac istorie nu e cale lungă.


În pauzele de networking, am participat la mai multe activări și am câștigat o carte interesantă și persiflatoare, dar o să fac o recenzie detaliată. M-am revăzut cu bloggeri mei dragi, de care îmi era tare dor. Evenimentele de acest gen, reunesc bloggeri din fiecare colț al plaiului românesc.


Deliciul evenimentului a fost prezentarea parteneriatului dintre Vodafone(partener cu tradiție pentru evenimentul Webstock) și Netflix. De asemenea,  Ravinder Takkar a atins un subiect interesant de creștere al numărului de utilizator internet și o scădere al celor care se uită la TV.


Din cele trei sesiuni Blogging, Social Media și Online, am ales să aflu mai multe detalii și să primesc mai multe ponturi despre cum să-ți crești vizibilitatea, să-ți optimizezi pagina și de ce trebuie să țin cont atunci când încep să fac un vlog.

În prima parte a conferinței, bloggingul a fost dezbătut de larg:
  1.  din punct de vedere al conținutului de către Vali Petcu, zis Zoso, care a prezentat greșelile începătorilor, de la conținutul ales, la aranjarea paginii, ordonarea comentariilor, ritmul anunțat al articolelor și dezvoltarea unui subiect pe larg. Un alt aspect interesant este conținutul popular, citit pe un blog, cele mai importante subiecte sunt despre dezvoltare personală, sănătate și igienă personală.
  2.  al vizibilității și cum poți ajunge la agenții și la branduri prezentat de către Radu Dumitru, cu blogul nwradu, care a vorbit despre statisticile de pe blog.
  3. al legalității, de către  Luiza Daneliuc, de la Smart Tax Advisor, care a vorbit despre PFA, SRL, drepturi de autor și veniturile în sistem barter. De aici puteți descărca ghidul util pentru bloggeri, pe care îl studiez și eu, pentru a lua o decizie.



A doua partea a sesiunii de Blogging, au fost expuse poveștile vloggerilor de succes, moderată de către Florin Grozea, fondatorul Hit Yourself Consulting:

  1. Matei Dima, de la BRomania, care a povestit despre popularitatea lui de pe facebook. 
  2. Bianca Adam, cunoscută drept Tequila a vorbit despre popularitatea de pe youtube.
  3. Costin Cioabă este un vlogger meticulos, care analizează un clip din totate punctele de vedere, de la impactul pe care îl are, la ce generează un clip viral.
  4. Laura Mușuroaea, bloggerița și vloggerița care a testat acest teren sub protecția anonimatului, până când și-a dat seama că mai bine își asumă 
  5. Geanina Staicu Avram, Jamla Cuisine, câștigătoarea ONLINE PERSONALITY OF THE YEAR la Webstock, care a povestit despre pasiunea ei pentru gătit și despre împărțirea sarcinilor în familie. 
Important este să facem ceea ce ne place, să scriem articole mai des, să postăm materiale video mai des, pentru că doar așa putem să evoluăm și să progresăm. ”La început le iese tuturor la fel, adică prost” a susținut Florin Grozea, cel care a încheiat avalanșa de povești motivaționale.

Webstock  este o comunitate interesantă, unde poți să cunoști povești de succes, bloggeri care au ceva de spus și multe aspecte care o să te pună pe gânduri. Informații care te pot ajuta în această carieră, de a scrie povești ce prind contur atât în online, cât și în offline.



0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram