Cum să testezi produse gratuite accesând BUZZSTORE?


”Cum să testezi produse gratuite accesând BUZZSTORE?” O întrebare la care am oferit răspunsuri în privat celor care mă urmăresc. Am fost întrebată, deoarece au văzut mai multe postări(poze, articole distribuite de mine despre experiența de a le analiza) legate de produsele testate. Amuzant a fost faptul că am intrat în gura unor jurnaliști(la nivel național, să le spunem așa, deși se încadrează mai bine în categoria pseudo, prin informațiile pe care le oferă și activitatea lor care este una abstractă) și am fost criticată de faptul că promovez ”chimicale”, dacă ar fi să îi menționez pe acești clasici. În realitate acele chimicale erau folosite și de ei(dacă tragi cu ochiul pe paginile personale), doar că trebuie să te legi de un motiv ca să atragi atenția. Aceasta poveste aș putea să o trec la una dintre avantajele testării unor produse, deoarece informațiile din povestea ta sunt diseminate și încerci să analizezi care sunt părerile reale ale celorlalți, mai puțin pe cele înveninate. 

Produse care mi-au stârnit interesul și am devenit client, într-un timp scurt. În momentul de față folosesc Vegeta, Silan Soft&Oils, Persil. Eu am povestit despre experiența mea pe blog. Le folosesc pentru că au avut un plus față de produsele folosite până acum, am descoperit alte arome, alte mirosuri și cred că este important să folosesc variante mai noi, cu alte beneficii.

Prima dată când mi-am creat cont pe acest site, am văzut foarte multe postări despre BUZZStore și am zis că trebuie să încerc și eu. Mai ales că ai pliculețe de rezervă și pentru prietene, în cazul meu, recunosc a fost interesant să schimbăm ideile. Fiecare experiență este diferită, în funcție de gust, miros, culoare și ne raportăm diferit la lucruri atât de simple. Pesemne că fiecare are propriile gusturi.

Pot spune că este o inițiativă interesantă de a oferi produse spre testare, din online în offline. Astfel, că după ce vă faceți cont pe BuzzStore, durează câteva minute și ulterior poți să aplici accesând tab-ul Înscrie-te. Este esențial să completezi chestionarul ca să te poți înscrie în campanie. Se verifică și o să ai un răspuns în cazul în care profilul tău  de consumator este cel căutat.

Ulterior primești un e-mail de confirmare, în cazul în care te încadrezi în obiectivele căutate: vârstă, gen, ocupație. Ești un respondent care se bucură de produsele lansate, le analizeazi și povestești despre experiența lor, așa cum era pe vremuri publicitatea din gură în gură, dacă se potrivesc produsele respective în campania în care ai fost selectată. În cazul în care acele produse nu ți se potrivesc poți să oferi informații punctuale și astfel, ajuți la îmbunătățirea lui.

Vă recomand să vă înscrieți pe BuzzStore, să participați la campaniile derulate și să povestiți și voi despre aceste experiențe!

Îmi puteți urmări activitatea și pe InstagramFacebookPinterestTwitter,TumblrGooglePlus și Bloglovin.

0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram