Să ne îndulcim cu Mureșana


                         Evenimentele speciale din viața mea au fost îndulcite cu Mureșana, o Casă de comenzi de prăjituri, torturi la care apelez constant pentru a le face o surpriză celor dragi.  Casa de comenzi SC Mureșana SRL este situată pe strada Mureșenilor nr.1 din Brașov, lângă Orange pe gang.
                     Trecuse 25 de ani de la căsătoria părinților mei și m-am gândit să le fac o supriză, deoarece nunta de argint simbolizează statornicia lor și iubirea cu care ne-a înconjurat, în aceste vremuri frenetice. Mi-au îndulcit părinții cu tortul pregătit de echipa de la Mureșana într-un timp record. 


În câteva ore, după ce am sunat pe nr 0268477282 am primit și confimarea, că pot merge să iau tortul. Deliciosul tort făcut din fructe de pădure și multă frișcă, a fost așa cum mi-am dorit, cu gust bun și plăcut(dacă este prea dulce nu-l poți mânca, cel puțin mie nu-mi plac torturile foarte dulci).  Când privesc imaginile, îmi imaginez ce emoții aveam, atunci când împreună cu fratele meu le cântam la mulți ani părinților. 


        
Mesajul scris  pe tortul făcut pe ultima clipă, m-a emoționat ”MEREU ÎMPREUNĂ” este sloganul familiei aș putea spune. Împreună am trecut peste necazuri, bucurii așa cum fiecare familie este încercată. Mureșana a fost alături de mine, în cel mai special moment și datorită lor mi-am îndulcit părinții.
                     

                            
Surprizele se țin lanț și pentru că se apropia onomastica mamei mele, am contactat echipa Mureșana pentru a comanda tortul. Ornamentele au fost alese cu atenție, de la inimioare la  florile comestibile  ce au dat o pată de culoare și o eleganță. 


Tortul este simbolul norocului, fiind un cadou la îndemână oricui pentru evenimentele speciale. Nu suntem atenți la detalii, dar gestul în sine îl apreciem și atunci când gestul ne îndulcește viața și transmite un mesaj, cum a fost la nunta de argint, imaginea rămâne impregnată în memoria noastră.  Onomastica, zilele de naștere, nunțile și botezurile pot fi îndulcite cu Mureșana la Brașov.  
               
 
                
Mureșana ne îndulcește cu torturi, prăjituri și fursecuri la evenimentele speciale din viața noastră.  În cazul în care doriți să le faceți o surpriză celor dragi, Casa de Comenzi Mureșana se află pe strada Mureșenilor nr. 1 și la nr de telefon :
  • fix: 0268477282
  • mobil:0722773339
                   

Ce părere ai despre Casa de comenzi Mureșana? Ai încercat produsele Mureșana din Brașov?

0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram