Acasă e acolo unde îmi aud prenumele ca un ecou din bucătăria mea cu stona




Acasă e acolo unde îmi aud prenumele Raluuuu, spus din tot sufletul, ca un ecou din bucătăria mea cu stona. Deschid ușa și cu emoție aud glasul blând al mamei mele: ”să știi că mi-a fost dor de tine”. După o zi încărcată, de la doctori, facultate la plătitul facturilor, un zâmbet cald mă întâmpină cu sufletul la gură să o ajut la treabă și să-mi povestească cum se mai simte.

Mă așteaptă cu brațele deschise, se bucură pentru reușitele mele și îmi dă sfaturi, pentru că de fiecare dată se poate mai bine. Cred că nicăieri nu e mai bine ca acasă, așa că am acceptat provocarea de la stona.ro cu ocazia lansării în online.

Ajunsă acasă, îmi place să-mi împart timpul între activitățile din bucătărie și cele din camera mea, încercând să mai fac câte o modificare prin casă. Reușesc de cele mai multe ori să-mi zgârii blatul de pe masă, în timp ce mai îmi tai degetele în râșniță, în legumele pentru mâncare și în carnea pregătită pentru a sfârâi în tigaie.



A photo posted by calatorpeplairomanesc (@calatorpeplairomanesc) on

Ador mâncarea gătită, pentru că mi se pare că este mai gustoasă și mai sănătoasă. Motiv pentru care mai fac câte o nefăcută, tind să cred că nu am două mâini pe stânga în bucătărie, dar e mami alături să mă îndrume în această taină a gătitului. Încercând să aflu mai multe informații despre blatul mesei, ca să fie mai ușor de curățat, am aflat că ”Stona este divizia de retail a Algabeth Stone Group, o companie ce comercializează piatră naturală” primul gând a fost acela de a verifica dacă are și marmură. Am văzut în mai multe reviste de specialitate că blatul din marmură este unul potrivit, are un aspect plăcut, deci pot să renunț la mușama.
Marmura – Piatra care a strălucit de-a lungul secolelor
Pe lângă această activitate de a redecora bucătăria, a tăia legumele, îmi place să scriu articole și să citesc cărți. Acasă este acolo unde eu mă simt confortabil, încercând să-mi fac munca mai ușoară prin diverse aparate pentru gătit, zâmbesc, râd, plâng, cobor și mă ridic cu speranță că o să fie mai bine și cum poate să fie altfel, atunci când mereu mă așteaptă cineva ACASĂ.

Dacă vreți să vă redecorați casa sau să vă faceți o idee despre produsele din piatră naturală, vă puteți delecta  și puteți afla mai multe informații la Zilele Porților Deschise pe 13, 14, 15. Nu-l ratați și pe Lorand Soares Szasz, invitatul special care vă poate da sfaturi despre dezvoltarea unei afaceri. 

0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram