Spring Super Blog 2017 și povestea unui superblogger care se regăsește în această comunitate




Spring Super Blog 2017 se apropie cu pași repezi de finalul competiției. Dincolo de linia de finish, se află bloggeri noi și veterani, cu perspective mărețe, povești creative scrise la ceas târziu în noapte, dorința arzătoare de a câștiga, dar și motivația de a cunoaște oameni noi cu povești diferite de viață. Cred că toate stau la baza acestei competiții, pentru că este una atipică, a unor bloggeri, care reușesc să lege prietenii dincolo de barierele notelor, a probelor la care suntem supuși și dincolo de ideile diferite.


De aceea, eu cred că fiecare blogger are de câștigat din această competiție, de la premiile tentante, la suprizele de la gală, de la petrecerea care unește la discuțiile care dezbină, de la bloggerii parteneri la cei care scriu articole și încearcă să transmită o emoție, despre povestea lor, indiferent de rezultat.


Super Blog este locul în care m-am regăsit de atât de multe ori, chiar dacă nu am plecat acasă cu premiile râvnite, dar am învățat că fiecare obstacol este un impediment care poate să fie un salt. Nu mi-am dorit să fiu în topul clasamentului, pentru că mi se pare mai interesant să scriu articolele condusă de imaginația mea, de felul meu de a îmbina nuanțele și formele cuvintelor. Doar, povestea mea este despre mine și despre ceea ce construiesc în jurul meu.


Am avut intenția să scriu articolele, pentru fiecare probă în parte, dar timpul a fost împotriva mea. Astfel că m-am implicat în alte activități(job, asigurări, facultate, un proiect nou legat de fashion) și nu am reușit să-mi manageriez timpul în așa fel încât, să bifez toate obiectivele.

Așa cum v-am obișnuit cu postările despre această competiție interesant, captivantă, emoționantă și pe alocuri copleșitoare. Vă invit să urmăriți filmulețele de pe canalul de youtube SuperBlog(să vedeți cum se desfășoară Gala și ce spune fiecare blogger despre această experiență), pagina de Google+(unde sunt distribuite postările despre probe, interviuri și despre comunitatea SuperBlog), pagina de Twitter SuperBlog(unde sunt distribuite toate postările de pe site) și grupul SuperBlog(acolo unde se petrec momentele culminate ale acțiunii, poveștile care atârnă greu, articolele distribuite, subiectele și picanteriile despre această competiție). Astea fiind spuse, vă las să vă delectați cu pozele postate pe pagina de facebook SuperBlog.

Abia aștept să revăd bloggerii și să petrecem la Gala Spring SuperBlog 2017 așa cum se cuvine. Felicitări tuturor finaliștilor, câștigătorilor! Mulțumiri speciale Claudiei și lui Albert care se ocupă de organizarea acestei competiții și de gestionarea fiecărui subiect. 
 Această competiție mă ajută să mă redescopăr și să evoluez, de aceea mă regăsesc într-o comunitate de bloggeri cu povești motivaționale, care mânuiesc cuvintele din taste, trăiri și scrieri, ce ne duc cu gândul la povestea lor, prin amprenta lăsată în online.

0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram