De încercat măcar o dată-n viață mâncarea de la Wu Xing


De încercat măcar o dată-n viață mâncarea de la Wu Xing. Spun asta pentru că de multe ori avem prejudecățile legate de un fel de mâncare, de un om, de un loc intr-un context fara sa dam o sansa, ci doar bazandu-ne pe ce spun ceilalti. Trebuie sa recunosc, ca inainte de a gusta preparatele, am discutat cu prietenii despre ce este bun si ce nu este comestibil pentru stomacul meu. Auzisem ca prajiturile Asiatice sunt delicioase, dupa ce am test mi-am dat seama ca profiterolul cu cocos este foarte bun. 
                                                   Imagini pentru profiterol cu cocos
Prajiturile asiatice sunt delicioase neașteptat de bune. Spun asta fiindcă îmi setasem niște așteptări și atunci mă gândeam că poate sunt prea dulci. Profiterolul cu cocos este dulce, cu un aluat mai tare și învelită cu multă ciocolată. Gustul de cocos este unul potrivit, pentru că nu are acel gust intens de cocos ci combinat pentru a-i reduce gustul natural.

Foto: Albert Budică
M-am amuzat teribil când am citit meniul celor de la Wu Xing, dar în același timp m-am panicat că o să primesc tot felul de carne mai puțin comestibilă. Prin mintea mea rulau tot felul de imagini, cu șobolani și alte animale...evident că așteptările cu realitatea nu coincid de cele mai multe ori.
                              Mini Meniu 2



Meniul ales de mine a fost cel  de-al doilea, cu 4 pachețele de preparate din bucătăria asiatică. Primul pachet conținea Cartofi cu urechi de lemn. Urechile de lemn fiind ciupercile, dar cine să asocieze urechea cu lemnul. Mi-a plăcut primul pachețel pentru că se apropia cu gustul meu la mâncare, fără multe condimente dar delicios. Furnicile  în copac erau destul de condimentate, deși am fost avertizată din timp, am zis totuși să aleg acest preparat. Vita pe plită încinsă a fost pe placul meu, arăta și bine. Cred că un preparat ca să mă convingă să-l gust trebuie să arate bine, să miroase bine și să aibă un gust familiar. Orez cu legume nu mi-a plăcut și asta pentru că eu nu mănânc orez acasă, mai ales că era foarte prăjit cu ceapă am zis pas.

                        
Am trăit ca să o văd și să o gust și pe asta. Bucătăria asiatică este una extrem de condimentată și dacă tot vreau să merg într-o vizită în Thailanda, trebuie să mă obișnuiesc cu preparatele lor. Să gust câte puțin din fiecare. Mi s-a părut un pic altfel mâncarea, pentru că sunt obișnuită cu mâncarea preparată cu mai puține condimente și cu un alt aspect. Per total am învățat extrem de multe, de la mâncatul cu bețele lor la faptul că am nevoie de mult suc(elementul FOC fiind extrem de prezent), după ce am gustat din cele patru specialități.
Tu ce părere ai despre bucătăria asiatică? Ai mâncat până acum la restaurantul Wu Xing?


0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram