Ce-ar fi dacă mâine...mi-aș materializa visul cu Provident



Ce-ar fi dacă mâine aș primi suma de 10.000 de lei de la Provident, pentru a-mi materializa visul. Pasionată de coafuri, de evenimente și de povești frumoase. Îmi doresc să-mi scriu propriul scenariu, deși sunt la început de drum sunt sigură că o să ajung acolo unde mi-am propus. Voi trece peste obstacole și îmi voi îndeplini visul de a avea propria mea afacere, să scriu despre coafuri, să am un lanț de saloane de cosmetică și să organizez tot felul de evenimente, pentru a cultiva frumusețea sexului frumos, dar și a celui mai puternic.

Drumul meu nu o să fie ușor....Dar, cine a spus că-mi plac lucrurile ușoare? Sau că am avut o viață ușoară. Îmi doresc să am afacerea mea, să aduc un nou concept pe piață și să devin un punct  de reper pentru ceilalți. Să pot colabora cu farmaciile pentru produsele farmaceutice de îngrijire, să organizez evenimente pentru îngrijirea părului, pentru a scăpa de păduchi(un subiect pe cât de sensibil pentru unii, pe atât de real), pentru a găsi o soluție ca să poată scăpa unele persoane de mătreață, dar și pentru ca mulți să afle ce factori dăunează părului și cum îi pot combate.


Cum ar fi dacă mâine....aș avea și o linie de coafuri săptămânale. Să coafez atât personalități, cât și oameni de rând care nu știu cum să-și îngrijească părul, pentru a avea un aspect natural, cum pot să se coafeze la diferitele ocazii speciale, pe cât de  simplu, pe atât de rapid. Am multe planuri, un drum presărat cu multe obstacole și o ambiție, un bagaj frumos spre un drum al meu. O poveste ce merită scrisă, în timp, cu pași mici, dar în același timp siguri.

Cum ar fi dacă...aș merge în diferite locuri de pe plaiul românesc și aș prezenta cosmeticele din farmacii și aș schimba păreri, mentalități și obiceiuri. Să rămân un deschizător de drumuri și să-i ajut pe ceilalți să se descopere, să vadă partea frumoasă a lucrurilor pentru că după potop, întotdeauna răsare soarele pe orice stradă și sub orice chip. 

Cum ar fi dacă aș împrumuta 10.000 de lei pentru:
  • a găsi o locație să încep afacerea
  • a cumpăra cosmeticele, aparatură profesională de top și produse de curățenie
  • a deschide un SRL normal și a plăti o sumă de până la 500 de ron pentru înființare
  • a inaugura prima locație
  • a colabora cu farmacii
  • a angaja hairstyliști cu experiență sau cei care au urmat un curs în acest domeniu
  • a face un trainning cu personalul
  • a crea o linie de coafuri săptămânală
  • a mă implica în campanii CSR pentru a-i face determina pe ceilalți să se schimbe în bine, natural, simplu și rapid
  • a organiza evenimente pentru a povesti despre coafurile ANULUI purtate de vedete, pentru a-i face pe ceilalți să observe diferența dintre tipar și ceea ce mi se potrivește
  • a organiza cursuri de formare pentru tinerele generații sau pentru cei care vor să experimenteze noi coafuri


Ce-ar fi dacă mâine aș lucra pentru visul meu și aș ajunge să bifez obiectivele propuse. Să încep să câștig timp, experiențe, povești și multe alte lucruri frumoase. Să-mi creez o rețea de mentori care îi vor ajuta pe ceilalți, să promovez tinerele talente și să construiesc o afacere despre emoții, frumusețe, mentalități și igienă. 
Ce-ar fi dacă mâine ai primi 10.000 de lei? Ce afacere ai întreprinde?

0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram