Pata de culoare din garderoba mea

 


            Se spune că hainele nu-l face pe om ei bine dacă privim acest subiect în profunzime ajungem la o premisă aceea că impactul vizual are un rol important atunci când cunoști o persoană este principalul mod prin care îți poți da seama de domeniul de activitate al unui om dar și de felul lui de a fi. 


În funcție de cum se îmbracă fiecare putem să ne dăm seama cu ce se ocupă, un afacerist sau o persoană care lucrează într-o companie multinațională va purta întotdeauna un costum galant care să pună în evidență aerul de superioritate dar și prestanța acestuia, un vânzător de la piață se îmbracă cu ce apucă, cred că meseria pe care o avem ne influențează în mare parte cum să ne îmbrăcăm. 


Culoarea are și ea un rol esențial în ceea ce privește starea personajului trebuie să recunosc că în fiecare zi mă îmbrac așa cum mă simt în aceea zi. În funcție de anotimp și de starea vremii  ni se schimbă comportamentul , astfel optăm pentru haine ce au culori pale, de la galben la auriul frunzelor de la nude la  kaki.


 Culorile aprinse și țipătoare scot în evidență o personalitate puternică, vulcanică cu perspective diferite sau cu un spirit analitic destul de bine dezvoltat. Sunt momente când îmi doresc să îmi arăt această latură impunătoare și în care mă simt destul de bine ,trebuie să recunosc că îmi place destul de mult culoarea roșie mi se pare una interesantă, pasională ce exprimă multe sentimente. 


În general avem și zile proaste în care totul merge prost nimic nu mai este la locul lui, devine un haos acele zile sunt reprimate în vestimentația mea prin culoarea sumbră , de negru bacoviană care reflectă în mare parte sentimentele cu privire la acele perioade. Cromatica în alegerea vestimentației se face și în funcție de papucii și accesoriile pe care ni le achiziționăm pe parcurs.
             



Pata de culoare din garderoba mea o reprezintă rochiile pe care le-am achiziționat de-a lungul timpului de pe http://www.tinar.ro/femei/rochii.html dar și bluzele care au mesaje sau flori colorate. La fiecare ocazie specială m-am obișnuit să-mi cumpăr o rochie care să se potrivească cu evenimentul la care particip și în culoarea care să îmi exprime buxurie, jovialitate.  


Îmi aduc aminte de perioada din liceu atunci când vestimentația obligatorie era compusă din cravată roșie și camașă albă de  pe http://www.tinar.ro/femei/camasi.html este interesant modul în care tratam acest subiect e drept că ce este impus nu ne place , însă cămașa va fi un element clasic, elegant și rafinat. 


Cămășile și rochiile sunt în contrast în garderoba mea de la non-culori la nuanțe îndrăznețe care îmi pun în evidență trupul zvelt.

0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram