Sunt la startul SuperBlog, pentru a-mi rezerva un loc


SuperBlog

Sunt la startul SuperBlog, pentru a-mi rezerva un loc în finală. Așa cum v-am obișnuit cu pozele și postările despre această competiție, unde am reușit să mă dezvolt și să-mi șlefuiesc abilitățile. Treptat mi-a trezit interesul pentru povești și pentru că am încolțit idei năstrușnice la cele 3 ediții la care am participat(poate a  4-a e cu noroc).

Premiile mult râvnite de către blogeri sunt cele 3 locuri fruntașe:
1. Locul 1 – 2000 lei (RON)
2. Locul 2 – 1000 lei
3. Locul 3 – 500 lei



Dincolo de faptul că mi-a pus creativitatea, nervii și punctualitatea la încercare, aici am întâlnit o comunitate impresionantă de blogeri frumoși, inteligenți și cu povești de viață interesante. Oameni dragi pe care-i revăd constant la diverse evenimente cu și despre social media.

Sunt la startul competiției și o să alerg până la sfârșitul competiției, făcând slalom printre probe, încercând să-mi împart timpul între cele două facultăți(Comunicare și Relații Publice-pregătesc licența  și  la Litere mă bucur într-un fel de bobocie). Se anunță o competiție acerbă plină de surprize din parte organizatorilor: Claudia Pătrașcu și Albert Budică.

Cu emoție în glas și cu o dorință arzătoare de a-i revedea pe blogerii dragi și de a le lua premiile m-am înscris în cea mai longevivă competiție blogosferică. Anul acesta sunt pusă pe fapte mari.

Dacă vrei să ne duelăm în articole și în pilde vă puteți înscrie cu un articol. Până una alta, vă doresc mult succes, dragi bloggeri și sper să revin cu forțe proaspete.

13 Comentarios

  1. Răspunsuri
    1. Mulțumesc Mihai și să ai un început de săptămână inspirat.

      Ștergere
  2. Succes, Ralucaaaa! Abia astept sa ne revedem! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc Bianca. Abia aștept să ne revedem :*. Salutări brașovene și mult succes în tot ceea ce faci.

      Ștergere
    2. Mulțumesc Bianca. Abia aștept să ne revedem :*. Salutări brașovene și mult succes în tot ceea ce faci.

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Mulțumesc frumos :*. Poate ne vedem la gala SB. Mult succes în tot ceea ce faci și să ai un început de săptămână inspirat.

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. Mulțumesc. Mult succes și să ne vedem cu bine la Gala SB. :*

      Ștergere

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram