Campania Don’t Text and Drive!


Îngrijorător este faptul că după o anumită perioadă considerăm că am prins experiența suficientă pentru a putea face mai multe lucruri în același timp la volan , putem conduce și da mesaje fără nici o grijă însă nu ne-am gândit niciodată ce se poate întâmpla într-un moment de neatenție că putem să punem în pericol viața persoanelor dragi precum și a noastră. Îmi aduc aminte și acum de două momente unul  care l-am trăit pe propria mea piele și celălalt pe care mi l-a povestit un prieten care a rămas marcat de un accident. Telefonul ne face viața mai ușoară cei drept putem să luăm legătura în timp real cu cei dragi dar și ne poate pune viața în pericol atunci când suntem la valon deoarece o simplă privire lăsată în jos în dreptul telefonului poate fi destul de periculoasă și ne putem lovi atunci când ne așteptăm mai puțin. Încep prin a vă povesti  o întâmplare care și acum dăinuie prin mintea mea atunci când urc într-o mașină în care șoferul fiind mult prea entuziasmat sau prea încrezător în propriile forțe uită să dea atenția cuvenită celor mai esențiale lucruri. 
                         
Mă aflam într-o zi importantă, o zi fericită pentru întreaga familie eram într-o mașină cu cele mai dragi persoane din viața mea , cântam , râdeam era o atmosferă foarte plăcută. Starea de bine își spunea cuvântul mai ales că mergeam la un eveniment important din familie, cadrul în care mergeam era unul elegant și rafinat , astfel aveam niște ținute pe măsura acestuia. Drumul avea să fie destul de lung de aceea la un moment dat ațipisem când am avut o revelație destul de urâtă....dring s-a auzit un telefon , era un mesaj pe care-l primise conducătorul automobilului, apare banal în primă fază când într-o fracțiune de secundă mi s-a scurs toată viața pare ca un sfârșit dar ce să vezi șoferul a reușit la timp să tragă de volan să ajungem în șanț pentru ca astăzi să vă pot relata această întâmplare nefericită. Trag un semnal de alarmă pentru toți conducători de automobile care se duc la drumuri lungi și sunt siguri pe ei, răspunzând la e-mailuri sau dând mesaje în timp ce conduc nu e o joacă poți pune viața ta și a persoanelor dragi precum și a celor care participă la trafic pe aceeași stradă pe care conduci, îți recomand cu încredere ”Don’t Text and Drive! ” și prețuiește viața ta și a celor din jur ca să nu se sfârșească tragic.


                       
A doua poveste nu a avut același final fericit, îmi aduc aminte cu întristare atunci când ne plimbam prin oraș cu mai mulți prieteni iar unul dintre ei a avut un șoc, i-a tresărit inima când a văzut o mașină accidentată făcută zdrob. A început să ne relateze ceea ce se întâmplase cu câteva săptămâni înainte de revelion când toți oameni petrec cu veselia intrarea în noul an mănâncă din toate bunătățile ca să le meargă bine, dăm artificii și râdem până la ceas târziu. Însă pentru acesta a fost un șoc deoarece prima zi din noul an  s-a terminat destul de prost atunci când doi îndrăgostiți din gașca lor au vrut să plece neapărat , aceștia au mers în  drumul lor când într-un moment de neatenție totul s-a dus pe apa sâmbetei. În urma acestui accident soldat la minimum 5 minute de locație și la doar o curbă fata a murit, a pierit în brațele prietenului ei disperat i-a sunat pe prietenii de la petrecere. Amicul meu cu care ne plimbam în oraș  a tresărit și a spus că în momentul în care s-a apropiat de mașină ,fața fetei era desfigurată a fost ca și cum ar fi retrăit momentul, destul de dureros pentru o fată care avea toată viața înainte să-i fie curmată la doar 20 și un pic de ani.
                            
Acest articol a fost scris pentru  SuperBlog 2014 și este un mesaj de alarmă în ceea ce privește neatenția la volan cauzată de utilizarea telefonului mobil , prețuiește viața ta și a celor din jur , am postat și un experiment făcut de către  Roxana Ciuhulescu și Dani Oțil în colaborare cu Toyota pentru a arăta cât de riscant este să dai mesaje și să răspunzi la e-mailuri în timp ce conduci statistic vorbind România se află în topul deceselor rutiere din Uniunea Europeană.

0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram