Ca să treci un interviu cu brio, trebuie să înveți engleza online

Ca să treci un interviu cu brio, trebuie să înveți engleza online și să o exersezi constant. Cred că, atunci când optăm pentru posturi manageriale sau vrem să avansăm este imperios necesar să știm limba engleză, vorbit(speaking), citit(reading), scris(writing) și ascultat(listening). Sigur că limba engleză nu o învățăm, atât de amănunțit la școală, nici în general, dar nici în liceu, iar la facultate profesorii au așteptările acelea mari, în care fiecare student să prezinte asemenea reporterilor de CNN și să traducă cele mai dificile știri și poezii.

Ne lovim de acest impediment, atunci când vrem să ne angajăm, pentru că abia atunci începe viața, când trebuie să pui osul la treabă și informațiile la contribuție. Să poți să răspunzi la un interviu în limba engleză și să îți folosești tehnicile de persuasiune, pentru a-l convinge pe angajator, să te angajeze și că ești potrivit pentru postul ales.

Acel post care are foarte multe cerințe importante, dar una este eliminatorie, de a vorbi în limba engleză la un nivel avansat, atunci când tu știi doar verbul ”to be” și un program extrem de încărcat. O soluție utilă este să înveți fără profesori, să descarci diferite aplicații, doar că repetiția este mama învățăturii, așa că apelezi să înveți engleza pe o platformă online.

Platforma care îți oferă posibilitatea să înveți, în funcție de disponibilitatea programului, dimineața, la prânz sau seara, când ai  timp liber și să îl poți folosi pentru dezvoltarea personală. Cred că investiția de a învăța limba engleză este una profitabilă, atât pe termen mediu, cât și lung, fiindcă este o limbă cunoscută de către o treime din populația globului, care îți oferă posibilitatea să-ți lărgești cercul de prieteni, să-ți dezvolți afacerea, dacă ești un antreprenor sau să avansezi pe un post mai înalt.

Sigur că, digitalizarea informațiilor are și avantajele ei, aceea de a învăța mult mai ușor și de a economisi timp. Chiar și atunci când încercăm să-i înțelegem operele lui  Shakespeare: Hamlet, Romeo și Julieta sau Macbeth. În aceeași măsură, ”to be or not to be” înțeles în limba engleză, în momentul în care vrei să prezinți sau să-ți exprimi punctul de vedere cu privire la un anumit subiect este esențial, pentru a avea o părere pertinentă.

Îmi aduc aminte de primul meu interviu în limba engleză, atunci când angajatorul avea impresia că eu aș putea avea acel accent nativ. Am răspuns cu stângăcie la cinci întrebări, sigur că și acum am zâmbetul pe buze, când îmi aduc aminte ce prostii am putut să zic. Treptat mi-am mai îmbunătățit limba engleză, am început să citesc romane și să învăț cuvinte noi, dar cred că experiența în sine a fost un imbold de a învăța noțiunile de bază și de a avea ”My first presentation in English”.


1 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram