Google + o să fie dezactivat pe 2 aprilie

Google + o să fie dezactivat pe 2 aprilie și oamenii care se ocupă cu publicitatea(unii PRiști) unui brand mi-au mărturisit că se bucură că se dezactivează această platformă, deoarece nu a fost înțeleasă și parcă își prindeau urechile prin ea. Acest lucru înseamnă că orice vrei să faci în offline, dar mai ales în online trebuie să oferi instrucțiuni de folosire. Platformele care sunt prea greoaie și destul de complexe, utilizatorilor li se pune bariera de a mai intra pe acea platformă. Consider că este prioritar să se înțeleagă care este utilitatea și cum se folosește o platformă. Mulți nu au înțeles ce rol are GOOGLE +.

Google plus ajuta la promovarea articolelor și situarea lor pe un loc mult mai bun pe motorul de căutare Google. Acest lucru însemna că toate articolele distribuite erau mai bine reprezentate și mult mai ușor de găsit de utilizatori.

Google plus oferea posibilitatea pentru înscrierea unui cont de Google plus creat cu ajutorul contului de google. Ca să vă faceți o idee eu am 157 de persoane interesate, adică cele care mă urmăresc. Peste 69k de utilizatori unici la articolele distribuite. Ceea ce înseamnă că cel puțin 80% din utilizatori accesau blogul meu datorită contului Google plus.

Un alt cont util pe lângă cel creat cu ajutorul  contului de google era contul de marcă unde aveai posibilitatea să mai creezi un cont, similar cu pagina unui blog pe facebook și puteai distribui articole sau postări nișate. În funcție de interesul utilizatorilor, sigur nu la fel de accesibilă ca acel cont unic creat cu gmailul, dar utilă.  La modul că puteai să notezi adresa site-ului să postezi fotografii și să distribui postări sau articole de pe blog pe acest cont de marcă.


Un alt rol important atribuit paginii Google+ era generat de comunitățile create. Și eu făceam parte din mai multe comunități în funcție de interesele pe care le aveam sau mai bine spus de pasiunile mele. Interesant era faptul că expunerea era internațională, exact așa cum se întâmplă cu instagramul. Ceea ce îți oferea posibilitatea să descoperi blogguri noi din diferite colțuri ale lumii.


Google+ o să fie dezactivat, dar de puțini oameni înțeles. O platformă cu diferite impedimente care îl determinau pe utilizator să se retragă. Google+ a fost despre cont, despre contul de marcă și despre comunitatea creată în jurul unei pasiuni. Sincer, mi-aș dori să revină cu tot acest tip de platformă, dar mult mai ușor de utilizat, optimizată și personalizată în așa fel încât să fie pe înțelesul tuturor. Mai mult buzz sau tutoriale ar ajuta la mai toate serviciile pe care le oferă Google.
Vă invit să mă urmăriți și pe facebook, twittergoogle+instagram și bloglovin! Pe curând1f440

0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram