Primele mele live-uri pe facebook


Momentan sunt în teste cu live-ul pe facebook. Fiind la prima încercare de acest gen, mi-am dat seama că este dificil să faci live pe facebook și spun acest lucru, deoarece eu consider că acest buton magic are rost lui. De a arăta în timp real activitatea unui utilizator. M-am gândit că primele live-uri le voi face la evenimente până îmi fac curaj și vorbesc despre mine, conținutul la care m-am gândit. Cele 14 lucruri noi testate pe care le-am învățat despre dinamica imagini și mesajul transmis de către un astfel de live:


  • Poziționarea camerei

  • Setarea camerei
  • Scoaterea unui element central în evidență

  • Încadrarea imaginii

  •  Setarea luminozității

  •  Trecerea de la un element la altul
  •  Revenirea la camera din față
  •  Mutarea imaginii pe subiectul esențial


  • Schimbarea camerei de pe cea din față pe cea din spate
  •  Adăugarea unui element nou
  •  Focusarea pe subiect
  •  Dinamica imaginii în funcție de importanță și corelarea acestora cu imaginile unei prezentări în cazul unei eveniment sau a unei conferințe
  •  Claritatea imagini în cazul unei rotiri
  •  Impactul mesajului în funcție de numărul de urmăritori
Acestea sunt lucrurile pe care eu le-am învățat de la primele mele live-uri pe Facebook, îmi doresc să mă perfecționez între ale filmatului pe viitor și sper să prind suficient curaj ca să vorbesc despre fiecare experiență cu emoții constructive.
Vă invit să mă urmăriți și pe facebook, twittergoogle+instagram și bloglovin! Pe curând1f440!

0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram