Să fii blogger înseamnă să scrii articole pentru produsele primite gratis


Să fii blogger înseamnă să scrii articole pentru produsele primite gratis. Termenul gratis în publicitate are un alt sens, înseamnă că poți testa un produs înainte să fii consumerist. Să testez produse noi și să oferi un feedback reprezentantului care te-a contactat nu este unul dintre cele mai ușoare activități. Nu e simplu să faci fotografii și să te asociezi cu un brand. Faptul că ești un blogger la nivel micro sau un influencer, vlogger sau jurnalist cu mulți urmăritori, efortul pe care îl depui este același, răsplata este diferită. Nimic nu este gratis sau să folosesc un jargon, moca. Mai ales atunci când ne raportăm la antreprenori, companii mai mici, mai mari. Fiecare companie care se promovează se bazează pe strategia win-win. Bloggerul testează produsul, compania se promovează în online pe un buget mai redus.

Altfel spus să primești produsele gratis înseamnă să urmezi niște pași:
  1. Să te documentezi. Ce produse sau servicii oferă compania care îți trimite un produs. Cum se situează pe piață. Pentru a avea o imagine în ansamblu în ceea ce privește produsul și compania. Scrierea despre un anumit produs poate să fie o provocare pentru fiecare blogger.
  2. Să editezi informațiile și fotografiile. Să faci plasare de produse, adică să scrii un advertorial cu link no follow sau do follow, în funcție de cererea clientului. Să scrii o poveste despre cum poți utiliza acel produs și să promovezi compania prin menționarea în articola unor cuvinte cheie ce fac trimitere la site-ul companiei. Fotografiile reprezintă un vector de imagine important într-o epocă a vitezei, în care story-urile pe instagram și pe facebook sau fotografiile din articole sunt la mare căutare. Fotografiile de preferat să fie cât mai profesionale și mai clare. Indiferent de device-ul folosit pentru a imortaliza un produs.
  3. Să citești brife-ul de creație sau detaliile de pe site. În general, companiile au angajați specialiști de marketing sau colaborează cu agenții de publicitate care se ocupă de imaginea companiei. Ei prelucrează informațiile și le postează pe site, pentru a veni în sprijinul diseminării acestora. Brief-ul de creație este un text important care conține detalii despre ce dorește reprezentantul unei companii să fie vizibil pe motorul de căutare google sau pe platformele de socializare.
  4. Să te informezi. Cu privire la produs. Să citești specificațiile și toate detaliile care fac diferența. Care te pot ajuta să construiești o poveste. Să te informezi în ceea ce privește raportul calitate-preț. Să citești recenzii despre produs, să vezi ce mai spun și ceilalți. Să îl testezi și să înveți termeni noi ce ajută la promovarea acestuia. Informarea fiind elementul cheie de a scrie un advertorial util.
  5. Să scrii o poveste. În online, povestea primează. Povestea este cea care poate să fie preluată de mai mulți oameni interesați de produs sau de serviciile despre care scrii. Povestea să fie autentică și să rezoneze cu publicul, pentru a avea impactul dorit de către reprezentantul unei companii. Acel impact ce se rezumă la vizibilitatea companiei, creșterea urmăritorilor și clienților.
  6. Să transmiți un mesaj. Mesajul transmis de către advertorial să fie cât mai eficient raportat la text și timp. Un mesaj interesant poate să fie receptat de mai mulți utilizatori și poate face diferența dintre un utilizator și un potențial client.
Astea fiind spuse, să fii blogger înseamnă să îți aloci timp, pentru scrierea articolelor și advertorialelor și nu e gratis. Utilizezi cea mai esențială resursă de care ai nevoie, pentru a progresa și pentru a te dezvolta personal și profesional. Atunci când spui că e simplu să faci bani din blog și să promovezi niște produse, să îți aduci aminte câte criterii trebuie să bifezi ca să ajungi la produsul tangibil în online, articolul.
Vă invit să mă urmăriți și pe facebook, twittergoogle+instagram și bloglovin! Pe curând1f440!

0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.