Accesoriul rafinat este doar pe Secundar

   



             Accesoriile pentru mine sunt niște lucruri care dau un plus de valoare, care să pună în evidență întreaga ținută. Ceasurile se numără printre  accesoriile mele preferate deoarece sunt rafinate , redă în timpul util ora exactă pentru a putea ajunge la timp la evenimentele importante din viața mea.  


În general, în alegerea unui ceas este importantă cromatica, design-ul acestuia dar și renumele pe care-l are însă pentru mine este important să fie creat din non-culori pentru a se potrivi cu orice vestimentație pentru care aș opta, de la sport la casual. Timpul este drept că nu poate fi controlat acesta zboară, iar anii de asemenea trec fără să ne dăm seama , un ceas îmi va fii întotdeauna de folos, trebuie să recunosc că sunt o procrastinatoare și amân lucrurile, nu ajung la timp. 



Punctualitatea poate fi o calitate în cazul multor persoane mai puțin în cazul meu , dimineața când trebuie să ajung undeva ei bine orice mă împiedică să ajung în stație de la cana cu cafea care așteaptă să o savurez într-o liniște și atmosfera călduroasă , primitoare mă îndeamnă să mă relaxez în timp ce privesc la televizor cele mai senzaționale știri ale primei ore. 

Ceasurile sunt utile atunci când viața este o întreagă aventură de la ajunsul la facultate și la cele mai frumoase evenimente. Minutele sunt prețioase atunci când trebuie să ajung la timp la muncă , mă eschivez mereu orice e mai important atunci când trebuie să ajung la timp.  Aceste accesorii sunt create și pentru persoanele ca mine care nu pot controla timpul și care pierderea autobuzului reprezintă o rutină zilnică. 


Ceasul este o dovadă a faptului că timpul este prețios și că momente din viața noastră nu se vor mai întoarce oricât de mult ne-am dorii acest lucru, de aceea este important să facem ceea ce simțim , ceea ce credem că ne face să fim fericiți și ceea ce considerăm că este bine pentru noi.
          


Dimensiunea ceasului din trecut până-n prezent a fost un decurs esențial, de la ceasurile mari de perete, la accesoriile pentru gât și mai nou ceasuri de mână care au o precizie destul de bună. Ceasurile sunt  accesorii interesante care se pot combina destul de bine cu orice fel de  vestimentație.  


Ceasurile de mână pentru doamne respectiv pentru domnișoare  de pe http://www.secundar.ro/ceasuri-dama   sunt create după un concept de eleganță, rafinament și stil. Culorile interesante pentru care pot opta care să se potrivească cu felul meu de a fii și care să-mi atragă atenția ori de câte ori o tărăgănesc , trag aiurea de timp. Designul interesant al fiecărui accesoriu din interior până în exterior de la cristale la formatul său mai lat sau mai subțire. 


Accesoriul rafinat pentru mine că să-mi aducă aminte de evenimentele importante dar și un imbold de a ajunge la timp este doar pe Secundar.

0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram