Produse românești de calitate pentru tenuri hidratate



farmec_superblog_proba
Produse românești de calitate pentru tenuri hidratate. Gerovital H3 Derma este o gamă destinată farmaciilor și implicit clienților. Atât femeile cât și bărbații adoră tenurile hidratate, moi asemenea pielii de bebeluș. Orice doamnă visează la o piele hidratată și catifelată. Bărbații adoră pielea de bebeluș a soției, deoarece să fim serioși ce doamna nu a avut o discuție legată de barba lui. De multe ori, bărbații fie că vorbim în lipsa timpului, nu se bărbieresc.

În schimb, femeile acordă o atenție mai mare asupra înfățisării. Se spune că acele creme parfumate și cu alcool nu sunt bune pentru ten. Nu știu în ce măsură alcoolul afectează tenul, deoarece pe vremuri colonia era preferată bunicilor mei care se dădeau pe față cu ea și nu aveau bube sau coșuri negre.


Poate că și apa a contribuit la acest lucru, unii sunt sensibili la apa cu nitrați și fac blânde pe față. Pot spune că sunt mai norocoasă din punctul acesta de vedere și nu am avut probleme de la apa de la țară. E drept că folosesc diferite creme pentru ten. Deși, nu am avut probleme cu acneea poate un coș, maxim două din când în când. Dar, în rest am avut un ten curat, m-am spălat în fiecare dimineață cu gel pe față, indiferent de locul în care mergeam. Gelul este nelipsit din geanta mea.




Farmec_Derma


În gama Gerovital Derma este inclus și fluidul de curățare pentru demachierea mea zilnică. Dacă vreți să vă curățați impuritățile și să preveniți coșurile negre, un remediu eficient ar putea fi aplicarea unei cantități de fluid. După ce masăm fața, ne clătim cu apă rece pentru a nu ieși din casă cu porii deschiși. Plus că ne și trezim, fiind apa rece somnul ne sare instantaneu. Fluidul de curățare și demachiere față și ochi  este preferatul meu. Acesta poate fi folosit și de către mândrele care au tenul sensibil. Fluidul îl găsim la prețul de 29,76 ron și este de 200 de ml.

Încă din adolescență, mândrelor trebuie să aveți grijă de ten pentru a nu apărea acele erupții pe față sau pentru a avea coșuri negre. Fluidul de curățare  este util atât pentru fetele care se machiază, cât și cele care uită de rimel și fond de ten ca mine. Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2015 și reprezintă un obicei de a mă spăla cu gel sau cu fluid de curățare în fiecare dimineață.


0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram