Google Trends este tool-ul care ne arată cât de uzitat este un termen - Ralu Story

Noutăți

vineri, 2 februarie 2018

Google Trends este tool-ul care ne arată cât de uzitat este un termen



Google Trends este tool-ul care ne arată cât de uzitat este un termen, pe motorul de căutare Google. Acest tool ne ajută să înțelegem care sunt cele mai căutate cuvinte și care sunt punctele de interes. În perioada aceasta articolele scrise despre Oscar 2018 au un impact mult mai mare având în vedere faptul că acest eveniment cultural are loc în data de 4 martie. 

Termenii care influențează publicul, așa cum se întâmplă în privința celui cineast atrag prin importanța momentului. Fiind și unul dintre cele mai mediatizate evenimente ce reușește să atragă atenția. Cred că este interesant să aflăm care sunt cei mai căutați termeni, chiar dacă noi scriem pentru dezvoltarea noastră personală. Cuvintele cheie sunt cele care ne poziționează în clasamentul bloggerilor citiți.

  
Am căutat cuvântul story să văd unde se află pe scara valorilor în rândul căutărilor în online. Mi-am dat seama că oamenii sunt pasionați și ei de povești, fie că este vorba despre povestea unei culturi, a unei persoane sau dacă ne referim la cele legate de experiența noastră.

Experiența noastră pozitivă sau negativă care ne rămâne întipărită în minte. Cred cu tărie faptul că viziunea lui Aristotel este una cu adevărat plenară pentru a defini faptul că ”omul este un animal social”. Pot spune că în online ne dorim același lucru, să socializăm, să descoperim lucruri noi și să ne redescoperim în tot ceea ce facem.

Poveștile ne conturează traiectoria vieții, iar cuvintele sunt trendul pe care îl urmăm. Google Trends este un tool util ce merită analizat și urmărit, deoarece cred că este relevant să aflăm ce povești sunt căutate, pe care le putem reda în raport cu acei termeni care sunt în trend, dar nu se potrivesc cu stilul nostru.   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Postări populare

Post Top Ad

Responsive Ads Here