Testarea Vitezei site-ului sau blogului accesat de pe telefonul mobil poate să fie verificat pe test my site


Testarea Vitezei site-ului sau blogului accesat de pe telefonul mobil este un instrument util pentru a afla cât de repede se încarcă prima pagină. De acest lucru depinde revenirea unui utilizator pe site, spun acest lucru, deoarece și eu când încerc să accesez un site nou și se deschide destul de greu, renunț să mai revin și a doua oară. Mi se pare un element destul de important pentru a atrage atenția, mai ales că trăim într-o eră în care totul este în viteză și pe repede înainte, de la educație, la locul de muncă sau activitatea petrecută în familie.

Test my site este un tool care oferă informații relevante despre tehnologia 3G sau 4G și cât de repede se deschide prima pagina a site-ului sau blogului. În cazul meu, atunci când blogul meu Ralu Story este accesat de pe telefonul mobil se încarcă în 7 secunde. Consider că este o viteză de încărcare ok, însă este loc de mai bine, nu stau foarte mult în așteptarea încărcării paginii personale cei care vor să îmi citească articolele și să mai descopere informații utile despre pasiunea mea .



Sigur că mai am de lucrat la acest aspect tehnic pentru ca să se poată încarca mai rapid, încă mă documentez cum pot să îmi îmbunătățesc blogul meu. Trebuie să recunosc că pe zi ce trece este tot mai interesant blogul meu cu un aspect atractiv de care sunt tare mândră(de evoluția mea și a blogului). Includ constant imagini dinamice, tooluri despre care citesc, dar și încerc să îl ordonez în așa fel încât să fie mai ușor de găsit articolele ce creează interes. Din 2014 de când scriu despre pasiunea mea și încerc să o materializez în timpul liber, consider că am învățat din ce în ce mai multe lucruri practice, mai ales că sunt o absolventă de filologie, licențiată în comunicare și relații publice care a dobândit noțiuni tehnice legate de internet într-o companie multinațională. Mă documentez despre aceste instrumente care fac diferența în privința blogului meu personal.

Mi-am testat și celelalte două bloguri pe test my site, recunosc că au fost rezultate diferite. Testarea vitezei site-ului sau blogului accesat de pe telefonul mobil este un tool gratuit, de care o să țin cont mai des de acum înainte și o să verific să văd dacă am făcut progrese. Cred că este important să se poată accesa site-ul rapid, atât de pe pc, laptop, tabletă cât și de pe telefonul mobil, mai ales că este un dispozitiv la îndemână în orice moment.

0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram