Content Creator Conference este evenimentul care aduce în atenție mesajul transmis de branduri și impctul acestuia. #contentcreatorsconference
este un eveniment aflat la prima ediție și aduce în atenție un subiect
important ce vizează importanța conținutului în offline utilizat de
către branduri. Un conținut care transmite un mesaj și are substanță
atrage atenția. Evenimentul are loc în data de 29 ianuarie 2019 la
Radisson Blu București.
Content Creators Conference a fost structurat în 3 subiecte importante:
Jose Borralho, CEO, Consumer Choice Europe-„Nu subestimați seniorii, au mai mult timp, mai mulți bani și mai multă experiență de achiziție! ”
Content Creators Conference a fost structurat în 3 subiecte importante:
- ”Conținut, canale, creativitate” a fost prima parte a evenimentului și cei 6 speakeri au dezbătut idei despre nișa lor.
Jose Borralho, CEO, Consumer Choice Europe-„Nu subestimați seniorii, au mai mult timp, mai mulți bani și mai multă experiență de achiziție! ”
Radu
Constantin, vlogger-”Noi luăm decizii emoționale. Am dedus faptul că
oricine poate avea o părere. Oamenii iubesc să își dea cu părerea cu
părerea despre oricine și orice.”
Toader Păun, prezentator, Europa FM- „Nu ne mai jucăm după rețele, să căutăm să ne adoptăm clienților pe care îi dorim și pe cei pe care îi avem.”
Bogdan
Nițu, General Manager GMP+WEBSTYLER-”80 % declară că sunt invidioși în
context profesional. Proverbul să moară și capra vecinului e cel mai
relevant.”
2. ”Arena Maeștrilor” a constat în vizualizarea și analizarea clipurilor participante pentru cel mai bine plătit job. Multe persoane talentate și-au expus ideile. Cele care mi-au atras atenția în mod deosebit au fost:
- Clipul ”Griji părintești” când l-am urmărit mi-am adus aminte de părinții mei care își fac mereu griji și macină sentimentele lor față de mine și fratele meu. Aceleași frământări de care îmi povestesc în mod obsesiv.
- Clipul ”Un Altfel de colind” mi-a adus aminte de poveștile spuse de bunica. Cel puțin acesta a fost sentimentul transmis de Domnul Rimă
- Clipul ”Am cautat cel mai natural lucru din lume„ a fost interesant prin impactul legat de sonorizare, deși cred că se potrivește mai bine pentru un alt subiect legat de promovarea unui oraș.
Clipurile au abordat acest subiect cu produsele Caroli 100% natural într-un stil interesant. Viziuni diferite de la o poveste, o campanie diferită de implementat la descrierea elementelor pe care să se pună accentul atunci când se va realiza o campanie creativă de promovare a produselor Caroli. Mi se pare interesant cum participanții care au avut același punct de plecare au dezvoltat ideea povești narativ, tehnic sau altfel.
3.”Conținut pentru Instagram”
Ruxandra Babici, Consultant Digital Marketing-„Creați conținut nativ pentru fiecare platformă pe care o aveți!"
Laura Nedelschi, Creative Director, Kubis Interactive-Tips & tricks for insta-hits-„Folosește cele trei tool-uri esențiale pentru contentul tau – 30 hashtags, 20 tags, 1 geo.”
Alex Gâlmeanu, fotograf-„Un fotograf bun este acela care decriptează viața mai bine.”
Ana Morodan, Influencer & Online Entrepreneur-„Îți faci o marcă personală puternică, arătând ce știi să faci,
nu punând poze de-ale tale aleatorii. O marcă puternică va fi
relevantă pe orice canal posibil.”
Laitmotivul discursurilor a fost atenția acordată poveștii din spatele unei campanii. Mesajul transmis de o poveste pentru a prezenta elementele după care se ghidează un brand.
Vă invit să mă urmăriți și pe facebook, twitter, google+, instagram și bloglovin! Pe curând
Laitmotivul discursurilor a fost atenția acordată poveștii din spatele unei campanii. Mesajul transmis de o poveste pentru a prezenta elementele după care se ghidează un brand.
Vă invit să mă urmăriți și pe facebook, twitter, google+, instagram și bloglovin! Pe curând
0 Comentarios
Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.