Ai dreptul la vacanță la fel de mult cum ai dreptul să îți alegi prima vacanță ideală


Ai dreptul să îți alegi prima vacanță ideală, pentru că viața este făcută din alegeri. Atunci când vine vorba de alegeri mă gândesc la cea mai importantă alegere din viața mea. Alegerea care mi-a schimbat perspectiva de viață. Alegerea care mi-a stârnit interesul pentru vacanțele în străinătate și nu mi-am dorit orice loc. Vacanta cu Christian Tour care mă poate duce în orice destinație sau în destinația mult visată. Locul acela care să mă aducă într-o destinație ce îmi va lărgi orizontul de cunoaștere.
Mi-am dorit un loc special, aparte, cu tradiții,  soare, cu o civilizație aparte si cu dans. Îmi aduc aminte cu nostalgie când părinții au vrut să afle ce îmi doresc la împlinirea vârstei de 18 ani. O vârstă celebrată de mulți prieteni cu o petrecere. Eu mi-am dorit ceva diferit. Imi doresc o vacanță în străinătate. Era vorba despre prima mea călătorie peste hotare. Prima alegere făcută înainte de împlinirea vârstei de 18 ani. Citisem atât de multe informații pe diferite forumuri și pe site-uri de călători. Părinții au ridicat din sprâncene și au fost de acord. Tatăl meu a facut o procură notarială împreună cu mama mea și au fost de acord să plec însoțită cu fratele meu. Imi aduc aminte cu emoție când am cumpărat ultimele locuri de la autobuz. Eram atât de nerăbdătoare. Număram orele până la materializarea visului de a pleca. Destinația Olympic Beach în Grecia. Mă gândeam mult la vacanta la mare la răsărit, la apa sărată și la nisipul fierbinte.  Nu conta orele parcurse cu autobuzul atâta timp cât mi se materializează visul de a pleca într-o destinație frumoasă. Era data de 13 când am luat ultimele bilete pentru autobuz și ultima cameră din acea perioadă. Mă gândeam atat de mult la vacanță, încât înainte cu o seară de data plecarii, că am mers cu autobuzul pe un drum cu sepentine, apoi am coborât din autobuz, am înnotat și am luat alt autobuz. Le povestisem celor din jur visul meu. Proiectam în minte această vacanță și îmi doream foarte mult să am acest drept la o vacanță în străinătate.


A venit ziua în care plecam spre o vacanță ideală. Aveam dreptul sa mă bucur din plin de acest moment. Era momentul meu. După 13 ore de mers am ajuns la locație și m-am relaxat timp de o săptămână alături de fratele meu de pizza, de sepie, de tzatziki de ouzo. Lângă hotel la câteva minute se afla o brutărie. In fiecare zi ne luam pâine si tot felul de plăcinte delicioase pe care le savuram cu iaurtul acela ce conținea fructe. Si acum îmi lasă gura apă când îmi amintesc.


Imi aduc aminte de seara grecească ce a fost organizată în Paralia Katerini la cateva minute de Olympic Beach. Exact cum ai merge dintr-o stațiune în alta pe malul mării. Am dansat pe ritmuri grecești și am imortalizat aceste momente. Alături de dansatori. E minunat sentimentul acela de bucurie când cel mai frumos vis a prins contur. A meritat toți banii aceasta experiență și am simțit că am dreptul la o vacanță și de fiecare dată mă voi încerca să cunosc culturi noi, să descopăr locuri noi și să încerc preparate noi.



Avem dreptul la vacanță așa cum avem dreptul să fim fericiți. Indiferent cât de dură este viața, câte probleme ne macină. Nimic nu se compară cu relaxarea din vacanță. Cu starea de spirit și cu optimismul pe care îl iei la pachet.

 Am plecat cu autobuzul, m-am uitat la un film românesc pe drum. Aveam atât de multe emoții de parcă aveam de trecut o nouă etapă și m-am întors neagră, pregătită să îmi schimb buletinul și să primesc responsabilitățile majoratului. De atunci, m-am maturizat, am trecut de prima experiență de la primul loc de muncă. Am trecut cu brio de toate examenele maturității și de atunci mă bucur de dreptul meu de a alege și de a merge într-o vacanță ideală. De acum până la bătrânețe voi apela la dreptul la vacanță. Există atât de multe opțiuni de la vacanțe de weekend, la sejururi, de la cele în cuplu, la cele alături de familie. Atât de multe posibilități de vacanță și un singur gând AM DREPTUL LA O VACANȚĂ. Am dreptul la fericire, la o perioadă de liniște, de deconectare.  Am dreptul să mă bucur de viață, de vacanță așa cum mă achit de toate responsabilitățile. Alegerea de a avea dreptul la o vacanță în străinătate îmi reamintește de alegerea majoratului călător care mi-a deschis mai multe perspective de a vedea lumea și de a mă redescoperi. Traiesc pentru a-mi susține Dreptul la  oo vacanță pe an!

Aarticol că acesta a fost scris pentru Spring SuperBlog 2019🍀!

0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram