SuperBlog culege sămânța bună blogosferică pentru a o premia cu trofeul mult râvnit

Foto: Super Blog


SuperBlog culege sămânța bună blogosferică pentru a o premia cu trofeul mult râvnit ce a rodit în articole conturate și premiate pe timpul competiției. Super Blog este cea mai longevivă competiție blogosferică de pe plaiul românesc. 

Competiția SuperBlog este bianuală și are loc primăvara și toamna, exact atunci când se plantează sămânța bună și când se culeg roadele blogosferice. Are loc online, prin intermediul unui articol de înscriere și prin completarea formularului de înregistrare. Următorul pas, constă în scrierea articolelor pe blogul personal și înscrierea lor pe site. Așteptarea notelor, comentariilor și criticilor constructive pe care le găsiți diseminate în grupul superbloggerilor.

Motivația mea de a mă înscrie în această competiție este legată de competiția acerbă care te face să uiți de probleme și să te concentrezi asupra articolului scris, dar și de comunitatea formată în jurul competiției. Gala este cireașa de pe tortul acestei competiții, dar și motivul caruselului de emoții. Cel mai copleșitor lucru din lume este să povestești despre tine și despre parcursul tău într-o competiție prin propriul filtru cultural și informațional.

          
Oameni cu perspective mărețe, așa cum îmi place să îi numesc. Datorită acestei competiții am avut ocazia să întâlnesc mulți bloggeri de la care am învățat multe lucruri utile pentru bagajul meu informațional.

Primele locuri sunt tentante pentru orice blogger. Dar, cum orice obiectiv are nevoie de timp și de documentare pentru a se concretiza. Competiția este o școală unde fiecare blogger își rafinează stilul pentru scrierea articolelor de promovare. Pentru mine, a fost refugiul din care am luat energia necesară pentru dezvoltarea mea profesională. Eu mă înscriu în competiția Super Blog pentru a mă reinventa, într-o perioadă de căutări intense privind drumul vieții. Înscrie-te și tu și depășește-ți fricile, temerile de a scrie greșit și vei redescoperi ce nu știai despre tine!

0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram