În umbra tendințelor de modă sau în lumina lor la masculin și feminin

Ghena: Iubesc toamna, așa cum iubesc culorile. Pentru fiecare frunză colorată în...
Ivan: În nuanța aceea gălbejită de gutui.
Ghena: Nu înțeleg de ce te dezamăgesc culorile calde.
Ivan: Nu înțeleg raționamentul lor. De ce să te îmbraci ca o portocală, gutuie sau să arăți ca un dovleac.
Ghena: Pentru că îți iei motivație din natură.
Ivan: Unde, ai văzut, tu, în natură maroul acela intens?
Ghena: Exagerezi. Am mai văzut cafeniu, castaniu.
Ivan: Voi, aveți un talent ascuns, de a atribui unei culori, enșpe mii de nuanțe și culori. Nu știu, sincer, de unde le inventați!
Ghena: În primul rând fiecare nuanță e diferită. Maroul conține nude. Din această nuanță, se pot transforma, dintr-o nuanță deschisă într-una mai deschisă. Așa este moda.
Ivan: Eu port prima haină din dulap, spălată de mama și împăturită, tot de ea.
Ghena: Băiatul mamei.
Ivan: Dacă ea se ocupă de asta.
Ghena. ododododo...Mami are un băiat mare.
Ivan: Serios, ce atât de multe nuanțe?
Ghena: Fiecare nuanță descrie bagajul tău emoțional.
Ivan: De unde știi asta?
Ghena: Nimic nu e întâmplător. Bunica mea avea o vorbă, să porți hainele de duminică, doar atunci când vrei să ieși în lume.
Ivan: Și ce înseamnă pentru tine acest lucru.
Ghena: Faptul că hainele ne pun o etichetă, despre pasiunile noastre, despre muzica pe care o ascultăm, despre starea noastră de spirit.
Ivan: Cum îți dai seama?
Ghena: Pur și simplu, o haină purtată în lume, spune ceva despre tine.
Ivan: Și te iei după gura lumii?
Ghena: Nu. Dar și eu, la rândul meu am o părere despre modă. Am propriul meu stil.
Ivan: Pasiunea asta pentru modă e foarte dezvoltată la voi.
Ghena: Și când vine vorba de voi, generațiile masculine își petrec mai mult timp în oglindă, decât noi, fetele.
Ivan: Unii, nu toți. 
Ghena: Atunci ce spui despre moda bărbaților baggy skinny jeans?
Ivan: Nici nu vreau să mă gândesc. Cum să poarte un bărbat adevărat pantalonii aceia?
Ivan:Dacă vrei să știi părerea mea despre moda feminină și despre generația domnișoarelor care poartă blugii deșirați de dinții câinilor maidanezi.
Ghena: Nici pe mine nu mă încântă. Dar asta este o tendință. Eu nu port stilul acesta, dar sunt pasionată de modă. Mai urmăresc tendințele din revistele magazinelor, să văd ce mai e nou.
Ivan: Moda asta a voastră e total diferită. Eu am câteva tricouri, pulovere, jeans bărbați, două cămăși, paltoane bărbați de la tata o geacă și cam astea-s toate hainele. Cu astea fac moda.
Ghena: E am o garderobă cu multe tricouri, maieuri, bluze, rochii de vară, rochii pentru evenimente, rochii scurte, rochii lungi, geci de iarnă, geci de primăvară, paltoane, pantaloni, blugi, genți damă, body-uri.
Ivan: Atât de multe haine și tot noi ne îmbrăcăm mai bine.
Ghena: Pentru că reduceți de la particular la general. La noi sau cel puțin în cazul meu lucrurile stau invers. Îmi cumpăr haine pentru un anumit eveniment.
Ivan: Știi. Îmi place cum asortezi botinele de damă, cu blugii și cu hanoracul tău acela gri sau cămașa albă. Îți vine atât de bine.
Ghena: Mie îmi place hanoracul tău cel roșu sau mai bine spus, toate hanoracele cu fermoar care mai apoi mi le dai mie să le port pentru că sunt atât de friguroasă.
Ivan: Tot nu ajung să vă înțeleg, dar cu toate astea te iubesc. Și ador să îți dau hanoracele mele și pantofii mei să-i porți și să-ți fie de cald. De asta am o pereche de adidași de rezervă în mașină. Mereu.
Ghena: Și eu pe tine. Pentru că ești răspunsul la toate întrebările mele.

                     
 Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2019, pentru prima probă sponsorizată de către Answear.ro

0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram