Templul Zeiței Artemis este o carte de redescoperire cu 33 de mandala

Templul Zeiței Artemis din volumul colectiv publicat de scriitoarea Laura Calous și de scriitorul Adrian Negru. Cartea Templul Zeiței Artemis a fost publicată la Editura Dreams Publishing HouseTemplul Zeiței Artemis este o carte de redescoperire în care fiecare mandala m-a ajutat să îmi adun haosul creativității într-un tot organizat. 

Cifra 33 m-a dus cu gândul la vârsta pe care o avea Iisus când a pătimit. O cifră cu o referință spirituală așa cum și simbolul mandala este unul spiritual. Deși, mandala este un simbol din hinduism și din budism. Cred că această alegorie din cele trei religii construiesc în jurul acestei cărți de colorat pentru adulți ideea de unitate spirituală.



Prima dată când am primit cartea am simțit o energie pozitivă. O carte de tipul unui caiet A4 ce seamănă cu acele caiete pe care le aveam în liceu. O carte colorată  care mi-a dat o stare de bine de la prima interacțiune avută cu ea. De la prima atingere cartea mi-a transmis o energie frumoasă. Culorile acestei cărți sunt liniștitoare. Au un vizual bun și cu o nuanță albastră și derivate plăcută ochilor.



Templul Zeiței Artemis transmite mesaje de bine prin intermediul descrierilor. Fiecare mandala de la floarea vieții până în a treizeci și treia zi surprinde prin importanța vieții. Pune accentul pe importanța fiecărei zi din viața mea. Mesajul de a mă bucura de fiecare zi din viața mea și să ajung să văd, doar binele din ceea ce mă înconjoară.



Templul Zeiței Artemis mi-a schimbat stările febrile și de nevrozitate prin care treceam. Fie că este vorba despre activitățile de la locul de muncă care mă încarcă cu energie negativă și simt să refugiez energie negativă acumulată. Templul Zeiței Artemis m-a purtat pe la:

  1. Poarta Liniștii
  2. Poarta Creativității
  3. Poarta Spiritualității
  4. Poarta Culorilor
  5. Poarta Gândurilor
  6. Poarta Energiilor pozitive
  7. Poarta Descătușării
  8. Poarta Purificării
  9. Poarta Răbdării
  10. Poarta Ideilor
  11. Poarta Curajului
  12. Poarta Alegerilor
  13. Poarta Entuziasmului
  14. Poarta Fotografiei
  15. Poarta Păcii
  16. Poarta Solară
  17. Poarta Intuiției
  18. Poarta Zgomotului Interior
  19. Poarta Optimismului
  20. Poarta Opiniilor
  21. Poarta Formelor
  22. Poarta Speranței
  23. Poarta Bucuriei
  24. Poarta Zâmbetelor
  25. Poarta Binelui
  26. Poarta Creației
  27. Poarta Puterii
  28. Poarta Dragostei
  29. Poarta Inspirației
  30. Poarta Productivității
  31. Poarta Experienței
  32. Poarta  Armoniei
  33. Poarta Totului







Am deschis fiecare poartă ce împrejmuiește Templul Zeiței Artemis prin fiecare mandala colorată. Mi-am redescoperit pasiunea pentru desen. Uitată, undeva, într-un sertar al timpului frumos și fără griji. Să colorez o mandala în tren sau acasă după programul de muncă este ca o terapie. Terapia ce mă ajută să mă descătușez de energiile negative. O carte cât 33 de mandala de colorat în timpul armoniei. 

Am desen mandala în drum spre Băile Felix. Am desenat mandala după orele de muncă. Am citit fiecare mesaj ca pe un mesaj spiritual. Am perceput fiecare mesaj citit din această carte ca pe unul universal, transmis de universul binelui. Un mesaj pentru a aloca timp de calitate sufletului și minții. 

O carte de colorat cu 33 de mandala, atât pentru copii, cât și pentru adulți. Îmi aduc aminte de The portrait Oval scris de Edgar Allan Poe în care imaginea tinerei era atât de vie. Cred că imaginile sunt un izvor de energie, iar cele 33 de mandala de colorat m-a ajutat să descopăr această resursă interioară. O carte terapeutică pentru minte și suflet. Cartea Templul Zeiței Artemis este scrisă în limba engleză: The Goddess's Temple Artemis.

Știai de carte Templul Zeiței Artemis? Ce părere ai despre cărțile de colorat pentru adulți?

0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram