Competiția SuperBlog începe cu dezvoltarea mea personală

Pasiunea de a scrie se reflectă în Competiția SuperBlog ca o oglindă frumoasă sau ca o umbră ce te urmărește pretutindeni. Competiția SuperBlog este în umbra articolelor premiate și apreciate de juriu. În Competiția SuperBlog se oglindesc atât de mulți bloggeri, pentru care scrisul este începutul unor colaborări productive și de lungă durată. În competiția SuperBlog se oglindește critica constructivă care este de ambele părți, din parte bloggerilor și sponsorilor. În competiția SuperBlog se oglindește comunicare între triunghiul: organizatori, sponsori și bloggeri. Pentru mine, SuperBlog a început din 2014 și mi-a schimbat perspectivele de viață, a contribuit la încrederea de sine și la entuziasmul de a scrie articole și de a învăța cum să scrii articole după ce studiez brieful. SuperBlog este o comunitate frumoasă în care se oglindesc oameni cu perspective mărețe de la care ai ce învață. Bloggerii sunt ca prietenii din fața blocului care îți oferă sfaturi și te ajută să crești și să te dezvolți, atât personal, cât 
și profesional.

Cuvintele cheie ce definesc această competiție sunt: bloggeri, articole, podcast, creativitate, concurs, brand, note, contestație și brief.

Ce am învățat de la competiția SuperBlog?
Să scriu articole. Să scriu articole despre produse și despre servicii despre care înainte nu mă gândeam că au nevoie de promovare.
Să îmi îmbunătățesc cunoștințele despre SEO. Fiecare articol scris despre un produs sau un serviciu îl clasează pe o poziție mai înaltă pe motorul de căutare Google.
Să îmi promovez articolele pe rețelele de socializare. Datorită acestei competiții mi-am creat pagina de facebook a blogului. 
Să fiu mai încrezătoare în propria persoană și să scap de complexe. Datorită acestei competiții îmi apreciez munca și eforturile depus. Am învățat să îmi iubesc defectele și limitările. Am învățat să ies din zona de confort și să scriu articole despre subiecte pe care nu le abordez zi de zi.
Să dezvolt ideile pe care le cunosc despre un produs. Să scriu în mai multe rânduri despre un anumit subiect. Să descriu în detaliu un anumit produs sau serviciu.
Să îmi nișez blogul. Am învățat să îmi structurez mai bine informațiile pe blog. Mi-am creat categorii și scriu despre subiectele pe care vreau să le abordez pe blogul personal.
Să mă documentez despre terminologie și despre un produs sau serviciu. Documentare este cheia informațiilor și pentru un blogger este important să scriu despre informații relevante și utile.
Să socializez mai mult cu bloggeri. Prin intermediul momentelor de networking de la fiecare Gală SuperBlog am învățat să fiu mai deschisă cu bloggerii. Am sentimentul acela de apartenență la familia SuperBlog.
Să accept criticile constructive. Venite din partea bloggerilor. Cred că este important să ai un feedback constant din partea unor bloggeri.

Ce gânduri am pentru competiția SuperBlog?
Să particip la gala Superblog, chiar de o să fie și online. Să îi revăd pe bloggerii care participă în această ediție și să socializăm cu distanțare socială.
Să scriu articole pe placul sponsorilor. Să fiu mai atentă la cerințele fiecărui sponsor. Să citesc fiecare brief și să fac un brainstorming înainte să postez articolul.
Să scriu articole la timp. Sunt cunoscută drept veterana penalizărilor din cadrul competiției SuperBlog din cauza faptului că nu postam articolele înainte de 23:59.
Să scriu articolele din timp. Să mă documentez despre produsul și serviciul pe care îl descriu. Să ascult podcasturile în care sunt invitați sponsorii să povestească despre așteptările lor și despre ce informații ar trebui să fie incluse într-un articol câștigător.
Să recitesc articolele scrise. Cred că după scrierea unui articol brut este la fel de important să corectez articolul. Să-l recitesc și să modific eventualele erori de typo.

Pentru mine, Superblog este ca o școală ce se desfășoară în online, care revine constant și mă așteaptă să mă înscriu. O școală care așteaptă să o promovez cu note mai bune pentru articolele scrise. O școală în care sponsorii sunt profesorii care oferă un feedback și dau note. O școală în care diriginții sunt organizatorii, cuplul care a contribuit la dezvoltarea personală și profesională a mai multor bloggeri: Albert Budică și Claudia Pătrașcu.

Competiția SuperBlog începe cu dezvoltarea mea personală, da și cu tine! Ce zici? Te înscrii , accesând platforma SuperBlog, alături de mine în competiția SuperBlog?


0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram