10 obiecte vestimentare atemporale de nelipsit din garderoba mea de toamnă

Călătoria mea este inspirată de culorile toamnei și garderoba în nuanță arămie. Toamna este anotimpul colorat de frunzele ruginii și este bogat în peisaje naturale. Strălucirea luminii incandescente este o imagine recurentă în acest anotimp schimbător în care se culeg roadele câmpului și cele din grădină. În această perioadă, în copilărie, culegeam nucile. Bunica și tatăl meu desfăcau porumbul. Strugurii din coșarca cu nuiele erau puși în zdrobitoare de mătușa mea. Din bucătăria parfumată de dulceața de gutui, mama tăia fructele, iar pe mine mă ademenea aroma intensă. 


Toamna era colorată de negru de la vinul tare de pe plaiurile moldovenești. O nuanță de mov îmi colora buzele de la vinul negru. Toamna la țară era colorată de verdele de la nuci evidențiat pe mâinile mele și pe degetele lungi. Bunica folosea frunzele de nuci pentru ceai și pentru o mască de păr naturală. Toamna era colorată de arămiul deschis al pomilor din livada noastră de cireși. Toamna era colorată de gutuile coapte în nuanța galbenă. Toamna era colorată și de frunzele suflate de vânt și căzute la pământ. Îmi aduc aminte că le adunam într-o grămadă și săream pe acele frunze. Amintirile acestea sunt o sursă de inspirație pentru obiectele vestimentare purtate toamna.



În prezent, răsfoind printre amintiri realizez faptul că toamna mea era una înnoitoare și la început de an școlar, mergeam cu mama la cumpărături. Îmi cumpăram o pereche de ghete, o cămașă albă, o cravată roșie, o vestă și o geacă. Stăteam o zi întreagă, printre raioanele magazinelor, ca să găsesc modelul pe care îl doream, mărimea potrivită și culoarea de care aveam nevoie. Acum la un click distanță îmi comand întreaga garderobă de toamnă. Cu un click pe tab-ul filtru îmi aleg culoarea, mărimea și obiectele vestimentare atemporale.

Am găsit pe https://answear.ro/ peste 350 de branduri internaționale de geci de piele. Din primul meu salariu mi-am achiziționat o geacă de piele neagră. Era toamnă și după ce am cules roadele muncii, îmi primisem salariul, am zis să îmi fac un cadou pe măsura. Era primul meu salariu din munca mea, alocată activității timp de o  lună de zile. A fost prima mea geacă de piele. Am zis să fie într-o non-culoare care să îmi reamintească de vinul bunicii.

În acest an am făcut o pasiune, pentru trenciul de la https://answear.ro/h/trenci.html. Mi-am achiziționat primul trenci în nuanța maro deschis. Îl ador și se așază atât de bine. Se potrivește cu ambele costume pe care le port prin rotație la locul de muncă. Trenciul este un articol vestimentar care se mulează pe corp și îl pot purta în zilele mai însorite. Sunt de părere că, fiecare locație influențează garderoba, în Brașov și vara am o geacă de blugi la mine. Brașovul, fiind situat la poalele Muntelui Tâmpa, ceața, vremea bacoviană sau frigul de dimineață se resimt mai accentuat. De aceea, trenciul este potrivit pentru schimbarea bruscă de temperatură, dacă dimineața este frig, la prânz soarele încălzește pământul și se resimte o temperatură mai ridicată. 

Îmi plac puloverele, bluzele, rochiile și ghetele atemporale la care pot asorta una din gențile mele, o eșarfă colorată și pălăria mea neagră și cochetă. Am tot văzut în ultima perioadă la colegele mele, pălăria, ca fiind o piesă de rezistență. Ghetele lungi de pe 

https://answear.ro/h/geci-de-piele.html

cu talpă joasă sunt preferatele mele, deoarece le pot asorta la orice ținută de la una elegantă la una mai sport. Mai ales că mie, îmi place să merg mult pe jos. Nu degeaba se spune că mersul pe jos face piciorul frumos, dar mă ajută să îmi pun în ordine gândurile. Mi-am achiziționat o pereche de ghete îmblănite și călduroase. Atunci când îmi aleg încălțămintea, criteriul eliminatoriu este alegerea corectă a mărimii. Trăind pe picior mare, găsesc destul de greu mărimea potrivită. Îmi este cunoscut faptul că mărimea românească este cea standard, iar mărimea europeană diferă și este cu un număr mai mare decât cea standard.

Mi se pare simplu și economisesc mult timp să mă uit la modelele articolelor vestimentare, ulterior să le comand online. În weekend, prioritatea este reprezentată de deconectarea de la grijile și stresul cotidian prin călătorii. Ador să fac drumeții pe munte, să vizitez un oraș nou, să fotografiez, să filmez și să mă las inspirată de natură. Mă inspiră să caut articole vestimentare noi, în pauza de la locul de muncă sau în călătoriile mele. Faptul că am acces oriunde și oricând la site-ul Answear pentru achiziționarea articolelor mi se pare un atuu în această eră a vitezei, în care articolele vestimentare atemporale sunt achiziționate pe fugă și în grabă. Drept scuză fiind nu am timp acum.

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2021.

0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram