Kfea proaspăt prăjită de la Etolia, pentru dimineți pline de energie




Bună drag cititor, 

Astăzi vreau să îți povestesc despre cafea proaspăt prăjită de la Kfea 100 la sută Arabica. Cafeaua Arabica este cunoscută sub numele de arborele de cafea. Arborele de cafea din Arabia este prima specie de cafea cultivată. Arabica conține mai puțină cofeină. Cafea de specialitate conține cafea de același soi. Un exemplu în acest sens îl constituie cafeaua extrasă din Arborele de cafea din Arabia.

Cafeaua de specialitate este selectată de pe o singură plantație, același soi Arabica. Soiurile ce se regăsesc în portofoliul Kfea sunt Kenya, Blue Mountain, Huehuetenango, Java, Kenya AA , Cafeaua verde din Uganda și Cafeaua Yirgacheffe. Cafeaua Kenya poate să fie selectată dintr-o plantație din Kenya și mă refer la sortimentul Etolia Kenya Nyeri Ruka Chui. Cafeaua Blue Mountain cultivată în Jamaica și mă refer la sortimentul Bazzara Jamaica Blue Mountain. Cafeaua Huehuetenango cultivată la nord de Guatemala, respectiv la sortimentul Etolia Guatemala Huehuetenango FairTrade Organic. Boabele de cafea Java cultivate în Indonezia și sortimentul Etolia Indonesia Java Blawan. Cafeaua Kenya AA cultivată în Kenya, iar sortimentul la care fac referire este Hotspot Kenya AA+ Kegwa Estate. Cafeaua verde cultivată în  Uganda. Cafea verde boabe Uganda Bugisu Robusta. Cafeaua Yirgacheffe cultivată în Etiopia cu sortimentul Hotspot Ethiopia Yirgacheffe Kokanna Microlot boabe.

Kfea espresso proaspăt prăjită de la Etolia, pentru dimineți pline de energie. Dimineața simt nevoia din ce în ce mai mult să beau cafea. Sună alarma de la telefon la ora 6 și 30 de minute. Așa reușesc să mă trezesc. Parfumez bucătăria cu apă fiartă pusă în ibric și patru linguri de cafea, respectiv o lingură de zahăr. Parfumul de cafea prăjită se răspândește rapid în bucătărie și în simțurile mele. Mă îmbie să simt plăcerea rafinată a gustului Arabica. Acest miros de cafea prăjită Arabica rămâne impregnant și recognoscibil. Nu poți refuza o cafea proaspăt prăjită datorită parfumului lăsat. Savurez cafeaua în timp ce scrollez după notificările pe rețelele de socializare și  citesc ultimele noutățile de la locul de muncă. Timpul se scurge de parcă ar sta într-o clepsidră și mă pregătesc să merg la muncă.

Sortimentul Espresso are următoarele note tutun, ierboase și biscuiți. Cafeaua este adusă de culoare verde și prăjită. Recunosc faptul că eu ador să beau cafea. Am un ritual zilnic de a savura o ceașcă de cafea. Prefer o cafea proaspăt prăjită Espresso, atunci când sunt grăbită și trebuie să ajung urgent într-un loc sau atunci când mă pregătesc să merg într-o excursie sau într-o vacanță. Consider că se prepară mai ușor.

Sortimentul Kenya este produs din boabele de cafea verde. Cafeaua verde ajută la îmbunătățirea memoriei, reduce efectele radicalilor liberi, la îmbunătățirea circulației sanguină, la detoxifiere, la buna funcționare a sistemului imunitar și ajută la scăderea în greutate. Sortimentul de cafea proaspăt prăjită Kenya conține următoarele note fructe de pădure, caramel și ciocolată, complexă, aciditate citrică plăcută. Cafeaua are un gust fin și dulce, potrivit pentru un început de dimineață. Îndulcește zilele mohorâte și îmi dă o stare de bine, respectiv energia de care am nevoie pentru locul de muncă.

Kfea proaspăt prăjită de la Etolia, pentru dimineți pline de energie la locul de muncă sau în călătoriile noastre. Eu îmi prepar cafeaua la ibric. Simplu și ușor de realizat o cafea delicioasă și dulce, pentru un început de zi productiv. Ritualul de preparare a cafelei îmi influențează într-un mod pozitiv întreaga zi. 
Vă doresc zile productive și o cafea prăjită de la Etolia în fiecare dimineață!
   Articolul a fost scris pentru SuperBlog 2021 

0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram