O mie și una de nopți răsfățată, cafeaua lui Arzum degustată. Arzum era un tânăr în vârstă de 20 de ani, la început de drum, cu o carieră în plină ascensiune. Arzum Okka avea de dus mai departe, tradiția familiei de turci, pentru ca afacerea să prospere. Ideile inedite au fost puse în practică, iar sub stricta supraveghere a tatălui a făcut demersurile necesare pentru a-l susține pe Arzum.
Arzum era un tânăr împlinit din punct de vedere profesional și nu ajunsese să cunoască dragostea adevărată. Din cauza banilor ce se învârteau în jurul lui, mereu a avut impresia că femeile se strâng ca niște albinuțe în fața polenului, în cazul lui fiind al portofelului. Fetele îl adorau, iar popularitatea îi oferea acel libertinaj de care profita nopți întregi.
Arzum era șablonul unui bărbat perfect, mereu prezentabil, fără să lipsească costumul și ceasul. Frumos foc, cu ochii albaștrii și părul brunet, vorba bunicii ” ăsta-i om rar, fata bunicii”. Arzum era fermecător, seducător, elegant și o prezență extrem de plăcută. O plăcere să stai de vorbă cu turcul. Inteligent și un bun afacerist, probabil se trage această calitate de la familia lui(genele sunt importante) nu întâlnise aceea fată specială, astfel că toate domnișoarele erau etichetate de către el.
Un concurs important pentru antreprenorii de electrocasnice avea loc într-un oraș îndepărtat. Premiul cel mare era pe măsura așteptărilor, iar fără să stea pe gânduri s-a înscris în competiție. Împreună cu un prieten care participa la o altă categorie în cadrul ”Entrepreneur of the Year 2015” sponsorizată de magazinul MarketOnline.ro.
Drumul lung de 12 ore parcurs pe străzile din Basra, ațipind a avut un vis cu o fată frumoasă și creață pe care nu o mai văzuse până atunci. Se trezește brusc și îi spune prietenului său despre vis, nedând importanță se pregătește pentru prezentarea proiectului la eveniment. Dorința lui aprigă de a câștiga îl determina să-și pregătească un discurs interesant despre cafetierea profesională pentru a cuceri publicul.
Drumul lung de 12 ore parcurs pe străzile din Basra, ațipind a avut un vis cu o fată frumoasă și creață pe care nu o mai văzuse până atunci. Se trezește brusc și îi spune prietenului său despre vis, nedând importanță se pregătește pentru prezentarea proiectului la eveniment. Dorința lui aprigă de a câștiga îl determina să-și pregătească un discurs interesant despre cafetierea profesională pentru a cuceri publicul.
Ajuns la eveniment, intră în sală încrezător, când primește microfonul privește către bloggeri importanți, jurnaliști, juriu și vede într-un colț o tânără domniță creață, frumoasă și nemachiată, o fată diferită de ceea ce avusese până atunci.
Tânăra domnița era o bloggeriță cu potențial, ușor distantă și timidă se uită drept la Arzum. Ralriar reușise să-l intimideze pe Arzum, tănărul se uita spre alte persoane pentru a-și relua discursul cursiv. Arzum își puse în gând să o cucerească, pe domnița inabordabilă cu brandul care-i purta numele Arzum Okka.
Tânăra nu a rămas la petrecerea ce avea loc imediat după gală, deoarece se grăbea să ajungă acasă și avea un tren de prins. Își notase esențialul de la speakeri și a plecat cu un bagaj frumos de povești despre oamenii care se află în spatele unui brand.
Arzum era dezamăgit că nu o zărea în sală pe Ralriar și plecase bucuros, cu premiul de ”Entrepreneur of the Year 2015”. Arzum avea să afle mai târziu, că doi oameni care sunt predestinați se vor întâlni, indiferent de piedici. Astfel, își puse în gând să o găsească pe tânăra care i-a trezit sentimente(sau mai bine spus acei fluturi în stomac). Următoarea campanie de publicitate avea mesajul ”O mie și una de nopți răsfățată”.
Așadar, a organizat un eveniment pentru a-și promova cafetierea și a chemat cei mai vizibili jurnaliști și bloggeri din țară, în speranța că Ralriar o să vină și se vor revedea. Ralriar venise la eveniment, fără să știe că Arzum o va cere în căsătorie.
Am ajuns la finalul unei povești cu final fericit, unde Ralriar a fost răsfățată ”O mie și una de nopți” de către turcul Arzum. Articolul a fost scris pentru SuperBlog 2015 și este o poveste despre antreprenori, bloggeri și oameni predestinați.