Bilantul anului 2016



Anul 2016 a fost un an interesant, în care am învățat că este important să fii așa cum ești tu ca individ. Am rămas la fel de orgolioasă, dar am încercat să fiu mai aproape de cei dragi. Problemele tehnice mi-au dat mari bătăi de cap, motiv pentru care am renunțat o vreme să mai scriu articole.

În anul 2016 am participat la două evenimente interesante: Gala Superblog și Webstock. M-am revăzut cu bloggerii și am aflat povești noi, despre personalități importante din online. 2016, a fost un an despre prietenie, despre revedere și despre călătorii. Am asistat de pe margine la cum evoluează ceilalți, sperând că se vor remedia problemele tehnice. Sigur că lucrarea de licență a fost redactată în aceeași notă, extrem de greu, din cauza resetării laptopului.

Vă recomand să folosiți cu încredere un stick este de folos, mai ales atunci când laptopul sau PC-ul are astfel de probleme tehnice. Această pauză a fost bună, deoarece mi-am dat seama că o conexiune la internet nu este suficientă, pentru a putea ține interesul cititorului.


Vă mulțumesc pentru că ați fost interesați de articolele, pe care le-am scris, puține de altfel în acest an. Vă aștept și anul viitor pe blog, pentru a citi articole mai relevante, din punctul de vedere al conținutului.

0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram