Cum se face print screen cu telefonul Huawei P20 lite



Print Screenul cred că este o setare importantă, mai ales atunci când trebuie să trimiți o dovadă sau pur și simplu ai nevoie pentru a-l pune într-un document. Spun acest lucru, deoarece și eu folosesc foarte des această postare, atât pentru facultate, muncă, dar mai ales pentru conturile mele de socializare. Atunci când  vreau să transmit un mesaj legat de numărul de afișări sau persoanele care sunt interesate de conturile mele.
Cu telefonul Huawei P 20lite se poate face print screen apăsând în același timp pe ambele butoane laterale:
  • volum(cel mare, adică primul de sus)
  • power(cel mic, de jos)


Așa arată primul meu print screen legat de cât de mult merg eu în fiecare zi pe jos. Print Screenul este o setare utilă pe care o folosesc constant și care are un rol interesant de a salva lucrurile importante. Print Screenul cu telefonul Huawei P20 lite este ușor și la îndemâna oricui.
Vă invit să mă urmăriți și pe facebook, twittergoogle+instagram și bloglovin! Pe curând1f440

0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram