Cu Blue Air, vara mă gândesc la vacanța de iarnă









          Vacanța de vară este o perioadă frumoasă în care îți dorești să vizitezi , să petreci și să ieși undeva pentru a te relaxa. O vacanța este întotdeauna bine venită deoarece te încarci cu energie pozitivă pentru a putea trece peste grijile, problemele de peste an. Îmi place să-mi organizez lucrurile din timp pentru a fi sigură că vor ieși așa cum îmi doresc. De aceea îmi planific din timp vacanțele de vară precum și locurile pe care aș vrea să le vizitez, îmi pregătesc traseul pe care aș vrea să-l urmez și toate monumentele și simbolurile acelui loc.
          
          Cel mai important lucru atunci când dorești să pleci într-o vacanță este să îți rezervi locuri din timp pentru perioada în care vrei să fi plecată mai multe detalii putem găsi pe  http://www.blueairweb.com/destinatii/destinatii-si-aeroporturi , sau pe  http://www.blueairweb.com/servicii/transfer-autocar depinde și de cât de repede dorim să ajungem la destinație dar și de bugetul pe care noi îl avem.
        

      Alegerea unei companii de linie cum este Blue Air în locul uneia low cost  este una esențială pentru ca vacanța de iarnă să fie una de vis. Diferența se poate observa încă de la aeroport, modul cum o echipă profesionistă este alături de tine pe tot parcurcul zborului.

           
        În această vacanță de iarnă o să îmi planific o călătorie din timp pentru a putea beneficia de reduceri și pentru a-mi rezervaun loc în vacanța pe care mi-o doresc. Mă gândesc să călătoresc în locuri frumoase și deosebite, care au o istorie interesantă  în spate pentru a trăi experiențe noi,a întâlni culturi noi și obiceiuri diferite față de cele pe care le fac eu de zi cu zi.     
         

        Mă gândeam să călătoresc până la Barcelona și să-mi rezerv un loc pe http://www.blueairweb.com/destinatii/9_barcelona, dorind să mă aflu pe un  tărâm înnobilat de legende și tradiții fiind situat pe coasta estică a Peninsulei Iberice. Fantasticele turle ale Templo Expiatorio de la Sagrada Familia (Biserica Sfintei Familii), domina peisajul aerian al Barcelonei, o enormă, neterminată catedrală apreciată pentru modelul elaborat și curbele ondulate caracteristice constructorului, arhitectul catalan Antonio Gaudi y Cornet. Unul dintre cele mai elegante bulevarde este Passeig de Garcia, artera care expune privirii avide de frumos urban două dintre clădirile incomparabilului Antoni Gaudi –Casa Batllo si Casa Mila. Acestea sunt principalele obiective turistice pe care le-aș putea vizita în Barcelona. Mai trebuie aleasă perioadă în care doresc să călătoresc, intru pe http://www.blueairweb.com/destinatii/orar-de-zbor și mă uit să văd dacă pentru perioada în care îmi doresc și pentru bugetul pe care îl am https://open.maxitours.be/SelectLowFareCalendar.aspx .

          Al doilea oraș pe care doresc să îl vizitez este Tel Aviv (Muntele Primăverii în ebraică) este un oras care te uimește și te cucerește încă de la prima vedere. Tel Aviv este, după Ierusalim, cel mai mare oraș din Israel, centru economic, de afaceri și cultural al țării. Este un oraș modern, vibrant, cunoscut în special pentru plajele sale inundate de soare, cluburi de noapte pline de viață, magazine de designer și piețe aglomerate. Tel Aviv a câștigat titlul de Oraș alb în 2003 și face parte din patrimonial mondial UNESCO prin cultura, arhitectura și istoria sa. Doar pe http://www.blueairweb.com/destinatii/83_tel_aviv îmi pot planifica vacanța ideală de iarnă, și îmi pot cumpăra biletul de avion de pe https://open.maxitours.be/SelectLowFareCalendar.aspx 
          

       În vacanța aceasta de vară mă voi gândi la planificarea vacanței de iarnă, programează-ți și tu vacanța cu mult timp înainte și vei beneficia de reduceri spectaculoase. Ce mai lipsește pentru ca vacanța să fie una perfectă, răsfățul culinar  la bord http://www.blueairweb.com/servicii/blue-bistro .





0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram