10 bloguri minunate de Emilent purtate prin online




























Emil Călinescu este cel mai activ hater din online, dar în același timp este și cel mai activ blogger care scrie articole pe cele 10 blogguri. Pe Emil l-am cunoscut la Gala SuperBlog și de la început a avut un bagaj plin de comentarii răutăcioase la adresa tuturor și am zis că prefer să analizez bloggerul să văd cine este el cu adevărat, dincolo de această carapace. Treptat am cunoscut un om pasionat de cultură, ce scrie articole despre spectacolele văzute la teatru, dar și despre filmele vizionate. Recenzii scrise cu originalitate și într-un timp foarte scurt. Un blogger cu greutate care scrie și lucruri de calitate.


1. Primul blog care mi-a atras atenția este blogul omonim Emil Călinescu. Blogul conține articole despre evenimente, vezi în dreapta la rubrica Evenimentele mele. Știi de la bun început unde se află și ce spectacole o vadă în următoarea perioadă, ca să îți dai seama care sunt subiectele abordate. Un blog despre guest-posturi, despre viață și despre întrebările existențiale. Un joc de cuvinte în care descrie povestea vieții lui, dar cu alte cuvinte.

2. Al doilea blog care mi-a atras atenția a fost CinEmil. Mi-a atras atenția deoarece scrie recenzii despre filme și se raportează la alți bloggeri sau vloggeri cu privire la subiectul din filmul respectiv. Un blog interesant despre filme bune ce merită să fie urmărite.
3. Al treilea blog captivant pe care l-am descoperit este LaTeatru. Un blog cultural despre spectacolele văzute la teatru. Recunosc faptul că urmăresc constant articolele scrise despre fiecare spectacol văzut, despre regizor, despre cum este pusă în scenă povestea, dar și despre experiența acestuia. Personal, cred că dincolo de hatereala lui Emil, redactarea articolelor despre cultură sunt mult mai consistente, mai savuroase și care rămân în memoria colectivă. Sunt și eu părtașă la un articol despre spectacolul Karamazovii.

4. Al patrulea și cel mai recent blog care mi-a stârnit interesul este CiteștE-MI-L. Un blog despre experința culturală, dar și despre dezvoltarea lui Emil, care treptat a adus apreciere lui. Datele pe care le alege pentru publicarea blogurilor nu sunt alese întâmplător. Toate se leagă de subiectul principal și de o sărbătoare. Urmăresc activitatea lui Emil din postura unui lector care analizează dintr-un punct de vedere și promovează cititul. Am luat și eu parte la această călătorie culturală și am scris un articol despre Mihai Eminescu.


5. Un alt blog în care Emil își așterne ideile este Cel Mai Minunat Eu. Blog. O sintagmă ludică care mă duce cu gândul la faptul că Emil este un narcisist. Lucru confirmat și de blogger. Un narcisist care nu-i pasă de părerea celor din jur și răspunde cu umor la comentariile răutăcioase. Blogul conține mai multe advertoriale.

6. Al șaselea blog și primul blog publicat de Emil este S-o ardem studențește.
Primele articole citite de mine erau despre o polemică între Emil și un alt blogger însoțite de printscreenuri cu greșelile realizate de acesta. A fost un moment de reflecție la prima vedere. Dar, ce să mai spun când eu am citit articole scrise de  bloggeri care se laudă prin online că știu să scrie corect în limba maternă sau mai bine spus știu ”să vorbește corect românește și corecteză pe orice individ” că doar mănâncă gramatică pe pâine, iar dacă citești primul articol îți dai seama că dezacordurile, typo-urile și greșelile gramaticale sunt din partea casei.  

7. Al șaptelea blog publicat de Emil este Cristian Manea. Și se referă la perioada în care era la modă să-l strigi pe Cristi. Cristi nu putea să fie singur și atunci a fost însoți de manea. Acest gen fiind studiat de către sociologul care nu a profesat în domeniu, Emil Călinescu.

8. Al optulea blog este despre oameni blonzi, așa cum este Emil. Un blond care își ascunde părul sub o pălărie. Blogul Blond a apărut dintr-o glumă pe data de 1 aprilie. O glumă care a început să fie o etichetă Emilentă ce poartă cu mândrie în online acest termen și nu ratează nici măcar un moment să se promovezepe orice cont, exact ca o blondă ce are nevoie de atenție.
9. Un alt blog în care Emil își promovează activitatea de hater este Politicalinescu. Urmăresc constant alegerile, votez ca un cetățean responsabil ce sunt. Am făcut parte la un moment dat din echipa unui partid politic, am văzut cum se desfășoară activitatea politică și în interior, din bucătărie, dar mai ales am criticat din exterior. Pot spune că nu urmăresc activitatea tuturor politicienilor. Important este cât de importantă este activitatea unui politician în raport cu toate ordonanțele și legile care ne impactează pe noi, cetățenii.

10. Un alt blog pe care îl deține Emilentul este La Stadion. Un subiect pe care nu îl urmăresc, deoarece nu îmi creează nici măcar un sentiment. Nu sunt microbistă și nici scuipătoare de semințe în arenă, așa că nu cunosc multe despre acest subiect. Un blog destinat microbiștilor și pasionaților, eu nu fac parte din această categorie, deci nu urmăresc nici un articol.

Astea fiind spuse, cele zece blogguri care se află pe domeniu. Și nu pe orice domeniu, ci pe unul hateresc. Vă invit să-l descoperiți pe haterul și narcisistul de Emil. Prea multă atenție îi cauzează o reacție adversă și vă treziți cu tot felul de comentarii aiurea.
Vă invit să mă urmăriți și pe facebook, twittergoogle+instagram și bloglovin! Pe curând1f440!















0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram