Sunt împăciuitoarea- testul carierei




Testul carierei. Am făcut testul carierei din curiozitate. Am vrut să aflu ce fel de angajat sunt în funcție de răspunsurile pe care le ofer. Rezultatul este că sunt: împăciuitoarea. Adevărul este că am o experiență de câțiva ani de zile la locurile de muncă în care am activat în mediul privat. Am lucrat în trei companii multinaționale și am o experiență de comunicare telefonică în care rezolvam solicitările clienților. Am realizat faptul că primele locuri de muncă au contribuit la dezvoltarea mea profesională prin arsenalul de comunicări verbale. Am fost operator call center, operator front office, operator chestionare de teren și manipulant marfă pentru inventar în diferite magazine.

În cadrul companiilor multinaționale resursa umană este esențială, principiul de înlocuire al personalului este frecvent, deoarece este o rampă de lansare și printre singurele oportunități de a face experiență la locul de muncă cu minime cunoștințe de Microsoft Office,  IT și de comunicare asertivă. Primul lucru învățat într-o companie multinațională este evitarea negației. Al doilea lucru învățat se bazează pe procedurile pe care trebuie să le aplice fiecare angajat.

În cadrul locului de muncă de operator de chestionare pe teren este importantă comunicarea persuasivă pentru a bifa targetul pe ziua respectivă. Companiile utilizează targetul ca metodă de evaluare a angajatului.  Operatorul de chestionare este un vector de imagine și este expus riscurilor.

În cazul manipulantului de marfă pentru inventar în diferite magazine este importantă dexteritatea, atenția și munca în echipă. Contabilitatea stocurilor prin numărarea produselor de pe rafturi. Inițial am avut impresia că este cea mai ușoară activitate, după mai multe altfel de activități am realizat că este o muncă asiduă care nu poate să fie realizată pe termen lung. 

La fiecare loc de muncă am fost împăciuitoare, optimistă și concentrată pe responsabilitățile de la locul de muncă. Întotdeauna am fost de părere că la un loc de muncă este preponderentă activitatea și mai puțin relațiile interumane.Interesul fiecărui angajat este să câștige bani. Sigur că fiecare companie are o cultură organizațională despre care poți învăța, doar la locul de muncă, de aici și glumele despre ”te pun în CC” sau ”te pun pe hold” din cadrul companiilor multinaționale. Până în acest moment al vieții am căutat locuri de muncă cu program flexibil, deoarece am ales să promovez Facultatea de Sociologie și Comunicare, specializarea Comunicare și Relații Publice, respectiv masterul la Facultatea de Litere, specializarea Inovare Culturală, în cadrul Universității Transilvania din România.

Poveștile acestea de succes mă motivează să urmez o carieră care să mă reprezinte pe termen lung. Alegerile pentru locurile de muncă pe care le-am avut până acum au fost pe termen scurt. Coordonatorul de la penultimul loc de muncă mi-a spus că îi pare rău că nu îmi doresc să avansez în companie și mi-a spus să îmi găsesc un loc în care să-mi facă plăcere să lucrez. Cred că pentru alegerea unui loc de muncă pe termen lung este importantă motivația, pasiunea și ulterior salariul. 
Voi v-ați făcut testul de carieră?





0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram