Noaptea Devoratorilor de publicitate are loc vineri pe data de 7 noiembrie de la ora 20 la Sala Polivalentă, acesta este un concept unic dedicat celor care iubesc reclamele și tot ceea ce ține de publicitate.
Să devorăm tot ceea ce ține de crearea unui spot publicitar, mesajele subliminale care se află în spatele unei reclame intră pe devoratori.ro și descoperă tot ceea ce ține de acest eveniment. O noapte în care vom face o călătorie între stil , creativitate și jocurile de culori orchestrate pe note care să ne rămână întipărite în minte.
Tema în jurul căreia se concentrează acest eveniment este curățenia generală, ne vom lăsa purtați prin reclamele celor mai interesante , mai proaste reclame dedicată acestui gen. Mă număr printre cei care-și doresc o carieră în acest domeniu creativ și jucăuș de aceea aleg să-mi petrec timpul util nu mai mult de 7 ore interactive în care îmi voi consuma energia, prin concentrare la proiecția celor mai bune sau celor mai proaste reclame.
Curățenia generală vine cântând oare opera este în strânsă legătură cu acțiunile pe care le facem?
Ei bine, activitățile pe care le facem de zi cu zi ne sunt stimulate și prin melodiile pe care le fredonăm atunci când ștergem praful sau dezinfectarea aragazului , următorul clip ne inspiră pe fiecare în parte.... Buna dispoziție dar și linia sonoră pe care o auzim ne stimulează activitatea cerebrală într-un mod benefic. Dincolo de acest lucru trebuie să observăm bagheta (mai exact pămătuful) cu care șterge praful personajul principal din imagine care este de notorietate în România(Doamna Maria Buză) care creează impresia de curățenie lună.
Alegerea vopselei poate să fie influențată de reclama pe care o vedem la televizor(manipulare inconștientă) îmi aduc și acum aminte spot-ul în care este conturată ideea de familie, de casă nouă de aer proaspăt. După cum știm cu toții o vopsea nouă dă un alt aspect camerei dar și o luminează împrospătând-o. Imaginea constantă care a fost creată de către o firmă rămâne pregnant în memoria colectivă de aceea activitatea de a vopsi redată ne aproprie prin ideea de familiaritate.
Gospodinele sunt mereu în căutarea balsamului care să protejeze țesăturile și care să-l parfumeze. Spoturile publicitare în care sunt prezentate astfel de produse au fost pe diferite scene de la cele de pe câmp în care mirosul de levănțică să ne învăluie în parfumul său la cele în care persoanele defilează pe un covor roșu cu hainele curate și împrospătate. Scena în care este prezentată spotul publicitar al acestui balsam este unul în care copii se joacă în voie dar mamele grijulie vorbesc despre culoarea unui pulover.
Oare v-am stârnit interesul sigur vreți să vă delectați cu imagini mai clare care prezintă spoturi publicitare mai interesante , mai captivante , ce se ascunde și de ce atrage atunci locul tău este alături de mine la „Noaptea devoratorilor de publicitate”.
Bilete sunt disponibile pe http://www.bilete.ro/comanda.asp?eveniment=5678, în oficiile Postei Romane, în magazinele Inmedio semnalizate bilete.ro, în magazinele Germanos, pe https://www.myticket.ro/evenimente/noaptea-devoratorilor-de-publicitate-sala-polivalenta-bucuresti-07-noiembrie-2014.html și în rețeaua Diverta, Libraria Eminescu și magazinul Muzica.
Împreună ne vom bucura de poveștile expuse din reclame , vom explora printre cele mai mediatizate dar și cele mai apreciate reclame, deși le evităm spoturile publicitare ne urmăresc peste tot la televizor , în mall-uri chiar și în stațiile de autobuz avem posibilitatea de a-i cunoaște pe oamenii care se află în spatele acestora.