Blogger acreditat la Future of Media



Blogger acreditat la conferința Future of media, unde au fost prezentate campanii interesante, dar și tendințele în materie de strategii, pentru extinderea campaniilor de marketing. Campanii ce transmit un mesaj suficient de puternic așa cum este #pentruMagicHome, #Prodiventautodenunț și #TheendlessdayofGiraf.

Reclamele au și un impact mai mare asupra populației, iar mesajele pot rămâne în memoria colectivă mai rapid, dacă sunt repetitive și informația este diseminată prin mai multe canale de televiziune sau prin intermediul internetului. Fiind mai ușor de accesat aceste reclame pe youtube, dar asta nu înseamnă că o anumită categorie de public în jur de 80% dintre români se uită la televizor conform unui studiu al companiei de sateliţi SES Astra România.


Companiile vor să ajungă produsul la câți mai mulți respondeți, deoarece au posibilitatea de a remarca, a atrage atenția, dar și de a convinge clientul că produsul în sine merită să fie achiziționat, asta dacă ne referim la campaniile destinate produselor și serviciilor. Când ne raportăm la campaniile de responsabilitate socială, așa cum este #pentruMagicHome.


În spatele campaniilor de succes, se află specialiști în comunicare și promovare care lucrează la strategii de publicitate, pentru companii. Accentul fiind pus pe materialul video din reclame, cum este conceput, ce să atragă mai mult atenția și cum să fie evidențiat un anumit produs, pus într-o lumină ce îl determină pe client să aleagă între el și ceilalți competitori.


Specialiștii în comunicare și promovare care au venit cu informații despre campaniile implementate în acest an:


  • Lucian Lipovan-Head of Digital Content, ProTV a abordat subiectul jurnalismului digital care poate să fie reprezentat de bloggerul de astăzi. A menționat faptul că un webeditor trebuie să aibă câte puțin din toate, ”de la putin dintr-un jurnalist, putin dintr-un editor foto/video, putin dintr-un copyrighter, putin dintr-un analist.”
  • Dragos Stanca- Managing Partner, Thinkdigital a ținut să sublinieze cum suntem bombardați de informații false de la diverse site-uri, pentru a atrage atenția. În același timp, a adus în discuție termenul ”frenemy” așa cum sun privite prieteniile, de la idei se ajung la rivalități între prieteni.
  • Lorand Balint- Partner, Platypus Group a vorbit despre pasiunea acestuia pentru handbalul feminin și cum reușește să-l promoveze. A prezentat care sunt ”provocările omului de marketing astăzi” de la timp la inspirație. Cum reușim să ne însușim informațiile unui brand, dar și cum încercăm ”să combinăm experiențele de viață cu cele trăite în categoria în care lucrăm”.
  • Cristian Manafu- Managing Partner, Evensys a moderat prima sesiune și este cel mai cunoscut organizator de evenimente, cu aceeași pasiune pentru promovarea proiectelor ce merită văzute, povestite și descoperite.
  • Gabriela Lungu- Integrated  Creative Leader, Wings Creative LEADERSHIP LAB a povestit despre cei 3 E importanți: easy, efficiency și economy. Toate aceste 3 elemente combinate au nevoie de emoție, pentru a ajunge la clienți, să stârnească un interes.
  • Anca Ungureanu-First  VICEPRESIDENT, Identity &Communication Director, UNICREDIT BANK ROMANIA a creat un barometru al minților creative sau altfel spus cum este privit ”antreprenoriatul creativ în contextul actual” și care sunt instrumentele financiare utilizate și eficiente.
  • Laurentiu Dumitrescu- Managing  Director, DIGITAL STAR a abordat subiectul legat de utilizarea aplicațiilor de mobil. În această eră digitalizată, aplicațiile sunt utilizate mai des pe telefonul mobil, decât pe pc/calculator sau laptop. Fiind mai ușor pentru internauți să transmită informațiile în timp real, simplu ușor, de pe un dispozitiv care nu are nevoie de mult spațiu de depozitare așa cum este pc. În același timp, embed este formatul preferat de branduri, deoarece este redirecționat pe pagina promovată.
  • Raluca Kisescu-Consultant, TRENDWATCHING este cea care a recunoscut faptul că a întârziat preț de câteva minute la evenimentul anterior. Mă regăseam în vorbele spuse de ea, că doar cel din urmă va fi cel dintâi. Revenind la subiectul prezentat de Raluca Kisescu și despre o companie care colaborează cu peste 1200 de branduri și despre wokefluencers
  • Claudia Chirilescu- Director General, SPOON
  • Valentin Suciu- Creative Director, JAZZ COMMUNICATION
  • Andreea Blejan-Digital Manager, MCDONALD'S a povestit despre campania Burgerului Autentic 1955, de care este foarte mândră. Faptul că a mobilizat câteva persoane, pentru a răspunde la numărul din campanie pentru a discuta despre Burgerul autentic susține că a fost unul de succes și dacă o să mai fie necesar, o să repete experiența. Despre cifre, nu a fost vorba.
  • Victor Oprisan- Group Creative Director, MULLENLOWE ROMANIA 
  • Raul Gheba- Copywriter, MULLENLOWE ROMANIA. Victor Oprisan și Raul Gheba au avut o idee interesantă de a promova brandul Zizin prin campania Ziua Nesfărșită a lui Giraf, o poveste în care ne regăsim, cu siguranță fiecare dintre noi avem lucruri grele pe suflet, în timp ce ne îndreptăm către facultate, apoi la muncă și ulterior acasă.
  • Cristian Florea-Blogger, CristianFlorea.ro și cel care sapă asemenea unui arheolog printre informații, pentru a ne readuce aminte sau mai bine spus de a afla uneori lucruri interesante asta așa #casastiti.
  • Alina Cinciulescu- Strategy Manager, Global Records a abordat subiectul legat de vârsta celor care se uită la tv, reprezentată de adulți versus cea care urmărește vlogurile și tot ceea ce se petrece în online, fiind exprimată de către cei tineri. Sigur că, brandurile sunt preocupate de interesele unui anumit grup țintă, pentru a reuși să ajungă informațiile despre brand mai ușor. Experimentate și analizate aceste situații, dovada că nimic nu e întâmplător.
  • Denisa Mirea- PR&Digital Manager, AVON ROMANIA SI MOLDOVA a povestit, despre vectorii de imagine reprezentați de această dată de vedete și ce public dorește să atragă prin intermediul acestora.
  • Andreea Lupu- Strategy&Innovation Director, STARCOM a oferit detalii despre cum se coordonează o campanie, de la așteptările clientului care apelează la o agenție de publicitate, la promovare produsului, pentru a ajunge la consumator.

Astea fiind spuse, am trecut în revistă ideile esențiale pe care le-am reținut în cadrul acestei conferințe. Vă invit să reflectați asupra acestor idei și de ce nu să participați la acest eveniment pe viitor, pentru a înțelege mai bine cât de important este promovarea unui produs și care sunt rețele sau tendințele după care se ghidează agențiile de publicitate.

La eveniment m-am întâlnit cu bloggerul Afanasie Paisie, nelipsitul Emil Călinescu și cu o olteancă în deplasare dragă mie. Felicitări organizatorilor de la Evensys și vă urez mult succes în tot ceea ce faceți și la cât  mai multe ediții Future of Media.

0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram