Mersul pe tocuri elegante fără dureri de spate sau ce aș face dacă aș fi mai în formă


Mersul pe tocuri elegante fără dureri de spate sau ce aș face dacă aș fi mai în formă. Am primit această provocare de la tssecrets de a vorbi despre ce aș face dacă aș fi mai în formă. Mi-aș dori să învăț cum să am o postură corectă atunci când sunt pe tocuri.  Să fiu femeie înseamnă să fiu puternică chiar și atunci când durerile de spate cauzate de scolioza lombară nu îmi dau pace. Un diagnostic pus în urmă cu mulți ani de un medic. 

Asta pentru că în urmă cu mulți ani(în adolescență) am făcut gimnastică ritmică, aerobică și dansuri sportive. Din cauza unei alte probleme de sănătate am fost nevoită să renunț brusc la sport, respectiv la cele trei activități și la orice tip de efort fizic, motiv pentru care osul s-a oprit din creștere. 

O problemă de sănătate pe care nu o iau în serios, până când durerile de spate combinate cu unele de cap nu îmi dau pace. Migrenele acelea cumplite care sunt tot mai dureroase, atunci când nu fac mișcare. Știu foarte bine că un lucru nu vine niciodată singur.

Timp de 1 an și jumătate am făcut tot felul de exerciții de kinetoterapie pentru ca durerile să dispară. O perioadă de timp durerile au trecut, iar când au tendința să apară îmi amintesc exercițiile făcute atunci și încerc să le reproduc acasă. Au un efect aceste exerciții, deoarece mă ajută să îmi îndrept spatele. Analizând acest diagnostic mi-am dat seama că această afecțiune este tot mai frecventă în rândul tinerilor.

Postura este cea care mă ajută să îmi îndrept spatele. Dacă mă obișnuiesc să stau într-o poziție incomodă, prin care să îmi îndrept spatele, mă ajut să îmi formez un automatism. Să mă corectez singură în orice situație. Îmi place să mă documentez și cred că orice informație legată de cum pot să reduc durerea de spate, să îmi îndrept spatele, alimente care îmi dau energie sau vitamine care mă ajută să îmi țin oasele puternice sunt binevenite.
Vă invit să mă urmăriți și pe facebook, twittergoogle+instagram și bloglovin! Pe curând1f440!

0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram