Între noapte şi zi de Gabriela Harnoiu sau un blog dincolo de cuvinte despre un om puternic



Între noapte şi zi de Gabriela Harnoiu sau un blog dincolo de cuvinte despre un om puternic. Pe scriitoarea şi profesoara Gabriela Harnoiu o citesc de mulţi ani de zile. Am avut plăcerea să o cunosc la o lansare de carte. De fiecare dată am admirat la dumneaei puterea de a-și striga durerea, dar mai ales de a scrie despre cum sufletul îți este sfâșiat. Un om foarte interesant dincolo de cuvinte, de trăiri. Un om al emoțiilor care te face să rezonezi cu fiecare sintagmă scrisă, de multe ori am plâns în tăcere când citeam povestea ei de viață.

O poveste dură despre locotenentul(adică soțul dumneaei), despre trăirile lor, nostalgia începutului, dar și despre rememorarea amintirilor frumoase. Am citit și articolele scrise despre Daria, fata dumneaei. Daria, îngerul frumos cu ochii negri ca mura care a studiat la cel mai prestigios liceu din Brașov. În același timp, scriind și prima ei carte. Cred că este foarte important, dar și copleșitor să participi alături de copilul tău la prima lansare de carte la o vârstă fragedă. Mă înclin pentru acest lucru, mai ales că a reușit să îmbine viața de familie cu o carieră în învățământ.

Am citit și postările despre familia ei. Uneori, aveam impresia că îmi citește Gabriela cu vocea ei cele scrise. Mai ales atunci când povestea despre sora ei și despre preparatele pe care le gătea. Mâncarea apreciată de către Daria. Cred că sora ei este o gospodină din cele redactate de scriitoarea Gabriela Harnoiu.

În final, aș vrea să îmi cer scuze pentru un mesaj publicat la toată listă, ce conținea cuvântul ”fericit” și de atunci mi-am dat seama că mesajele personalizate sunt cu mult mai importante, decât cele trimise la grămadă. De la scriitoarea Gabriela Harnoiu am învățat că trebuie să fiu atentă la mesajele publicate, dar mai ales să îmi scriu povestea mea, oricât de dură, grea și anevoioasă este poveștile de suflet sunt despre mine și despre ceea ce creez în jurul meu. Am mai învățat că trebuie să fiu puternică, chiar și atunci când sufletul meu este îngenuncheat în fața morții. Un exemplu de urmat și un om cu o povestea de viață de la care avem multe de învățat și asupra cărora putem să reflectăm și să medităm.

Vă invit să descoperiți blogul Între noapte și zi, dar și să citiți poveștile de suflet din Dincolo de cortină, dar și din Păsări. Doruri. "Deschid ferestrele sufletului si pasari-doruri impanzesc cerul.” Așa cum ea împânzește cele mai fragile povești de suflet care îți rămân întipărite în minte. 
Vă invit să mă urmăriți și pe facebook, twittergoogle+instagram și bloglovin! Pe curând1f440!

0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram