SuperBlog este o competiție în online care te ajută să te redescoperi constant


SuperBlog este o școala care te ajută să te redescoperi constant, dar și cum cum să scrii adevertoriale și povești de impact. O școală non-conformistă cu două maratoane, unul-primăvara, al doilea-toamna. Maratoanele sunt reprezentate de numărul de articole scrise pentru fiecare probă. Întotdeauna am apreciat un feedback constructiv, deoarece ne ajută să progresăm, să învățăm din greșeli și să ne perfecționăm. Din greșeli învățăm, atât timp cât primim un feedback argumentat cu scopul de a nea ajuta. În cei patru ani de când particip la edițiile bianuale(de două ori pe an) am învățat atât de multe cuvinte noi despre seo, dar și despre cum să scrii articole prin prisma poveștilor. 

                      SuperBlog este platforma poveștilor amuzante și frumoase.Povești care le întâlnim la tot pasul. Așa cum este povestea mea, pe care o scriu constant. Orice moment frumos care mă scoate din zona de confort, mă ajută să evoluez, să mă analizez și să devin cea mai bună versiune a mea. ”La modă nu  este omul frumos, la modă este omul util”, zicea Dan Puric. O sintagmă interesantă care mă ajută să reflectez asupra muncii, deoarece nu este suficient să am talent între ale scrierii. Talentul este important, dar nu și suficient pentru a ajunge acolo unde îmi doresc.

                      
SuperBlog este o comunitate. O comunitate de oameni cu idei mărețe în care am întâlnit oameni din diverse domenii de activitate. Povești interesante de viață care merită să fie redate în online și ascultate în offline. Aici am descoperit bloggeri de la care am învățat atât de multe, într-un timp atât de scurt:
  • răbdarea
  • verticalitatea
  • analiza
  • curajul
  • emoția, 
  • naturalețea
  • eleganța
  • competitivitatea
  • implicarea
  • receptivitatea
  • vorbitul în public
  • creativitatea
  • asumarea
Oameni care devin bloggeri prin ascuțirea ideilor creative și înlesnirea celor mai inedite povești, reflectate printr-un filtru ce prezintă călătoria în diverse locuri unde nici nu îți imaginezi

                    
SuperBlog este un refugiu sau cel puțin asta a însemnat pentru mine în 2014. În momentul în care treceam printr-o perioadă foarte grea și haotică din viața mea. Competiția SuperBlog a fost un repaus de care aveam nevoie. Repaus pentru că SuperBlog este un fenomen, un loc, o mulțime de oameni și o suită de emoții care ne ajută să ne perfecționăm scrierile, dar și vorbitul în public. O competiție despre oamenii potriviți, la momentul potrivit și la locul potrivit. Potrivit cu sensul de a munci pentru visul tău că doar vocile suave se vor auzi într-o zi la fel de pregnant.

                   

SuperBlog este o călătorie a timpului frumos. Un timp marcat de Gală și de petrecerea de după eveniment. Un timp dinamic, în continuă schimbare și în raport cu activitatea fiecărui blogger în parte. Pentru mine, această experiență este de bun augur și mă ajută să găsesc motivația de a scrie povești frumoase ce vor rămâne ca o amintire într-un melc de mare.

SuperBlog este o competiție în online care te ajută să îți descoperi acele calități pe care nici măcar nu știai că le ai, să îți depășești limitele, să trăiești fiecare deadline, să aștepți notele cu nerăbdare și să cunoaști oameni noi, interesanți cu perspective mărețe. Oameni care se remarcă constant prin articolele scrise.
Vă invit să mă urmăriți și pe facebook, twitter, google+, instagram și bloglovin! Pe curând👀!

0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram