E-mailul meu e suprasaturat



E-mailul meu e suprasaturat și bombardat constant cu tot felul de e-mailuri mai mult sau mai puțin interesante. Motiv pentru care am zis că e momentul să mă dezabonez din tot felul de comunități de pe Google+, să nu mai primesc notificări cu activitatea de pe Facebook și să îmi curăț în adevăratul sens al cuvântului e-mailul de toate mesajele și notificările care nu îmi sunt de niciun folos.


 Anul acesta mi-am propus să îmi pun o ordine în haosul din viața mea. Ca totul să fie ordonat așa cum se cuvine și să pot citi la timp e-mailuri. Mai are rost să vă comunic că am ratat 5 evenimente la prima vizionare a filmelor, din fix același motiv NU AM VĂZUT E-MAILUL printre miile pe care le primesc. A fost o perioadă din 2014 până în 2016, una intensă de altfel în care am încercat să caut câte puțin din toate și m-am abonat la tot felul de site-uri, m-am înscris în tot felul de grupuri ca să înțeleg cum pot să îmi optimizez blogul și cum să scap de erorile de culoare.

Timpul a trecut și e-mailurile au avansat început să se înmulțească exact ca ciupercile după ploaie. Conținutul pe care îl urmăresc și-a pierdut substanța pentru că nu reprezintă un interes pentru mine. Motiv pentru care am hotărât să încep un proces drastic de selecție al e-mailurilor și să încep să îmi curăț lista, prin dezabonarea de la site-urile care nu mă interesează, de la care nu cumpăr sau de la cele care nu au un impact important. Voi păstra doar mesajele de la conferințe și cele care îmi aduc un plus de cunoaștere.

Motiv pentru care m-am ales cu:
  • 117de mii de e-mailuri cu notificări de pe rețelele de socializare
  • 38 de mii de e-mailuri principale
  • 40 de mii de e-mailuri cu oferte
Toate însumate formează 90 de GB, spațiu încărcat cu tot felul de e-mailuri pe care le primesc, unele nu le deschid, altele le citesc la timp. Din cauza faptului că nu aflu informații importante privind un eveniment, o lansare sau orice alt mesaj care are un impact important și mă ajută să văd lucrurile dintr-o altă perspectivă le voi elimina, pentru a-mi elibera spațiul. Sunt sigură că alte e-mailuri au o mult mai mare importanță și mă va ajuta mult mai mult în gestionare e-mailurilor, în timpul alocat găsirii unui e-mail. Să ne citim cu bine mesajele transmise

Vă invit să mă urmăriți și pe facebook, twittergoogle+instagram și bloglovin! Pe curând1f440!

0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram