Best of 2018 pe instagram




Best of 2018 pe instagram sau cele nouă moemnte imortalizate care au fost cele mai apreciate de pe instagram. Dacă ar fi să facem un bilanț al celor mai apreciate momente cu siguranță acestea vor ocupa primele locuri. Fotografiile reprezentând momente frumoase din acest an în care am învățat multe lucruri despre mine și despre dezvoltarea mea personală:
  1. Prima imagine este de la Gala SuperBlog din iarnă.
  2. A doua fotografie reprezintă o excursie prin împrejurimile Loutraki din Grecia.
  3. A treia fotografie este o fotografie imortalizată tot în Loutraki.
  4. A patra fotografie reprezintă emoția mea #fărăfricădeînălțime și prima experiență când am mers cu avionul.
  5. A cincea fotografie reprezintă o fotografie în oglindă realizată la degustarea de vin de la Hotelul Aurora din Mamaia, realizată în cadrul Galei SuperBlog din primăvară.
  6. A șasea fotografie reprezintă un clip pe plajă în care mă distram bătând în acest minunat instrument.
  7. A șaptea fotografie este surprinsă la Hotelul Royal din Poiana Brașov în cadrul Galei SuperBlog.
  8. A opta fotografie scoate în evidență bucuria mea pentru clipele de relaxare în cadrul unui proiect Erasmus din Loutraki.
  9. A noua fotografie reprezintă apusul din Loutraki și mă duce cu gândul la relaxare, bucurie, sentiment de bine.
Fiecare poză sau clip este memorat în mintea mea. Cred că anul 2018 a fost unul despre călătorii și proiecte frumoase în care m-am implicat. Motiv pentru care vă mulțumesc că mi-ați fost alături în această călătorie inspirațională și motivațională. Sper să mă urmăriți și citiți și în acest an. Să ne revedem cu bine.

Vă invit să mă urmăriți și pe facebook, twittergoogle+instagram și bloglovin! Pe curând1f440!

0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram