Rezoluțiile anului 2019



Rezoluțiile anului 2019 sunt acele idei pe care le arunci în univers(poate cel al cunoașterii) pentru a se materializa în decursul acestui an. Pentru mine, anul 2019 este anul în care închei o nouă etapă profesională din viața mea și urc o treaptă academică. Anul 2019 îmi doresc să fie anul călătoriei profesionale. 
În acest context anul acesta îmi propun să:
🍀 mă înscriu la un program de studiu superior
🍀 reiau un program de studiu la care am renunțat
🍀 particip la evenimente sociale
🍀 particip la evenimente culturale
🍀 scriu mai multe articole 
🍀 mă înscriu la concursuri literare
🍀 particip în proiecte Erasmus+
🍀 călătoresc mai mult 
🍀  fiu o sursă de inspirație
🍀  cred mai mult în mine
🍀 fac parte din mai multe proiecte civice
🍀 fac parte din mai multe proiecte sociale
🍀  promovez mai mult universul meu de cunoaștere
 🍀  promovez mai mult activitățile la care iau parte    
🍀 scriu mai multe despre experiențe
🍀 dezvolt o comunitate frumoasă 
🍀 scriu articole mai structurate
🍀să continui proiectele de anul trecut
🍀 să continui scrierea articolelor utile care sunt citite 
🍀 cunosc oameni noi 
🍀  las acest an să mă surprindă cu tot bagajul emoțional și cultural
🍀 mă dezvolt
🍀 învăț lucruri noi
🍀 fiu cea mai bună versiune a mea🍀

Vă mulțumesc că îmi urmăriți activitatea și pentru mesajele motivaționale pe care mi le transmiteți constant! Vă doresc un an inspirat, productiv și interesant! Sper să am ocazia să vă întâlnesc și sper ca fiecare idee scrisă de mine să vă inspire!  
Vă invit să mă urmăriți și pe facebook, twittergoogle+instagram și bloglovin! Pe curând1f440!


















0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram