Nunta mea de vis..cu EL

 
La un moment dat, întâlnești un om, de lângă care nu ai vrea să pleci. Acel om care o să-ți schimbe percepția despre viață, despre priorități, despre iubire. Deși, numai trăim în acea perioadă când o relație se construia brusc și se alimenta treptat. O fundație, poate să fie construită în câteva luni, atunci când iubirea oarbă te izbește din plin, te face să vibrezi, să te gândești...la EL. Acel EL care nu iese din minte orice ai face, dar poate nici nu vrei să scapi. Atunci, organizat pe nepusă masă, te cere în căsătorie, fără să știi prea multe despre EL, deși ai impresia că-l cunoști de o viață. 

Nu-ți șoptește în gând și te cere într-o dimineață, în care părul tău nu arată perfect, în care machiajul nu este retușat, în care pijamalele țin locul unei rochii inedite. Mă îmbrac repede, cu hainele care-mi sunt la îndemână, mă pieptăn, mă dau cu rujul nelipsit din geanta mea și emoțiile mă cuprind. De parcă simțeam că ceva special avea să se întâmple. 8 Baloane roșii, ciocolata și florile mele preferate, zeci de prieteni dragi, o melodie pe fundal și EL, cu un glas duios, timorat(se gândea că ASTA MICĂ, o să spună NU). Se așeză în genunchi și cu lacrimi în vârful ochilor(că de, este bărbat și trebuie să pară cocoș în fața lumii, mai puțin în fața ei) o cere în căsătorie ”Vrei să fii Doamna ......?”.

Un neașteptat Da, se aude, din glasul mieros și calm al meu. Cum să refuz să construiesc o casă cu EL, să plantez un pom și să fac 4 copii. Dacă EL este așa cum am visat, înalt, brunet deschis și cu ochii albaștrii, cu o carieră frumoasă și cu o seriozitate pe care o căutam. Imediat după cel mai emoționant moment din viața mea, primul DA, de altfel, mi-am adus aminte și de cele 20 de examene de la cele două Facultăți(de Comunicare și Relații Publice-anul 3 și Litere-primul an) să mai pun și licența glorioasă care așteaptă să fie corectată, finalizată și tipărită.
                                          Salon-Ad'or-(6)
Când să mai ai timp și de organizarea nunții perfecte, unice, care merită povestită copiilor. De la spațiul de cazare, deoarece nu-mi doresc un circ prin fața blocului, la spațiul unde o să se desfășoare trecerile de la domnișoară la femeie măritată și implicit la Doamna ......  Nu aș vrea să mă inspir din filme, că doar și eu îmi regizez propriul scenariu, însă cred că Salon du Mariage Toujours l’Amour este locația perfectă pentru a crea atmosfera aceea de poveste. Povestea care se scrie în primele file, ale tinerilor îndrăgostiți, EL și EA. Un salon de nuntă perfectă pentru doi tineri, la început, de vis, de destin și de drum trebuie să-mi creeze impresia că este momentul nostru.

                                             Salon-Toujours-l'Amour-(50)
În primul rând, îmi doresc mii de flori ornamentate frumos în jurul meselor. Am spus mii, ei bine, Da, nu vreau sute și nici zeci. Florile sunt cele care alungă spiritele rele, care mă încarcă cu bună dispoziție și tare aș vrea să-mi unduiesc trupul printre miresmele florilor. Îmi doresc florile mele preferate, dar încă sunt în dilemă, dacă să le aleg pe cele roșii sau pe cele albe. Oricum ar fi... nunta noastră o să fie un exemplu de așa Da, pentru cei care aleg să ne onoreze cu prezența în cea mai Specială zi din viața mea, a lui, sau mai bine spus a noastră.

  Salon-Toujours-l'Amour-(26)

Covor roșu, flori cât mai multe, petale de trandafir, orez și un început de poveste, într-un cadru special, alături de oameni pe măsura sufletului. Oameni dragi ne vor privi cu zâmbete timide, calde, cu emoții și cu multe gânduri pozitive pentru pașii care o să ne schimbă viața, un motiv pentru a împărții cele bune și cele rele, până când moartea ne va despărți. Înainte de eveniment, vom merge la biserică, o să ținem slujbe și să ne rugăm pentru familia noastră și pentru toate lucrurile care vor da năvala peste noi.


                                            Salon-Toujours-l'Amour-(45)
După ce am ales locația, rochia simplă, creat special pentru eveniment cu un voal accesorizat, costumația mirelui, a domnișoarelor de onoare(aceleași rochii, aceleași coafuri, aceleași machiaje și sper că aceleași zâmbete), a cavalerilor(aceleași costumații), ale părinților, make-up artistul/a și hairstylistul care o să-mi scoată în evidență trăsăturile feței, patofii creați special pentru mine(pe spate o să fie trecute toate domnișoarele de onoare) un alt element esențial este tortul. Doar o să gustăm împreună cireașa de pe tort. Tortul o să fie frumos decorat cu doi tineri îndrăgostiți, multe flori și alte ornamente speciale, vă asigur că gustul o să fie unul hmmm...delicios.

                                              Salon-Toujours-l'Amour-(2)
Toată lumea este curioasă și cine o să întrețină atmosferă. Vă asigur, că o să cânte artiști de seamă și se vor încinge câteva hore, sârbe, vom asculta și muzică ușoară. 

                                                 Salon-Toujours-l'Amour-(14)
Bun, da pe ce melodie vor dansa mirii, ei aici o să fie construită o poveste, la care vor participa cavalerii și domnișoarele de mireasă. Melodia o să-i poarte pe cei doi îndrăgostiți pe cel mai intens ritm, privirele și mișcările vor întoarce toate privirile. Dar, mai bine o să vă  surprind atunci. Vă pot spune doar că o să fie și fum cu gheață carbonică.
Salon-Toujours-l'Amour-(16)

Nunta noastră o să fie una în care tradiția și modernismul se vor împleti într-o poveste fără sfârșit. Mă gândeam la paharele de șampanie de la începutul nunții, să-i aștept așa cum se cuVINe pe invitați. Vinul o să fie nelipsit, dar și alte tării, care o să-i activeze pe cei aflați la nuntă. Mă gândeam și la paharele mirilor și nașilor cu inițiale, rochii(două), costume(două) și chipuri pictate.
                                               Salon-Toujours-l'Amour-(46)
Meniul atent ales pentru a nu pica greu la stomacul invitaților. Primul fel este mărturia, una în farfurie, alta de pus pe frigider. Carne, pește și multe alte preparate vor înnobila masa și le vor da energie invitaților pentru a face o bătută de toată pomina. Că tot vine vorba de mâncare, mă gândeam la tradiții, pe care le voi respecta, de la a rupe turta, aranjarea(gătitul miresei) în fața oglinzii, la bărbieritul mirelui. 

                                                     Salon-Toujours-l'Amour-(35)
Momentele speciale o să țină până dimineața, atunci când o să arunc buchetul miresei și-mi pun batic ca doar.... sunt Doamna lui ......

                                              Salon-Toujours-l'Amour-(37)

Nunta mea o să fie despre o poveste specială de dragoste, despre legământul sufletului, despre familie, despre prieteni, despre nași, despre flori, despre dans, despre voie bună, despre mâncare și despre multe surprize într-un salon de nuntă de excepție. Data, o să fie una cu mult soare, într-o zi de sărbătoare.
 Articolul a fost scris pentru Spring SuperBlog 2016. 

Tu cum ți-ai organiza cea mai specială zi din viața ta? Cum ai pregăti un moment memorabil ce va rămâne ca o amprentă a voastră, a familiei ......?

0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram