Circuit în Italia-Iordania-Japonia pentru căutarea sinelui


Circuite Christian Tour în Farmecul Umbriei din Italia, Iordania Experience și Japonia pentru căutarea sinelui. Acea motivație interioară care ne ajută să vedem lumina de la capătul tunelului sau raza de soare care ne mângâie trupul, ne împlinește sufletul și ne ajută să ne întoarcem cu bateriile încărcate pentru a ne materializa visele. ”Dimineața când te trezești, toate răutățile și dorințele urâte cu care te-ai dus la culcare au fost împăturite de zeci de ori și, așa mici-mititele, au fost puse la fund în sertarul cu gânduri; sus, la vedere, bine aerisite, au fost întinse gândurile tale frumoase, gata să le iei în primire.” Peter Pan- scrisă de J.M. Barrie. Același lucru îl simt și eu când mă trezesc dimineața într-o nouă destinație, dar pentru a-mi prelungi vacanța o să explorez trei locuri noi pentru mine, în Italia, unde o să mă relaxez la cea mai mare cascadă din Europa, în Iordania unde mă voi delecta cu Orașul Mozaicului și în Japonia, unde voi vizita diferite temple. Toate acest traseu îl voi urma pentru a avea timp pentru sufletul meu, inspirația de a scrie prin meditație, dar și pentru a depăși cele mai mari temeri ale mele: acrofobia(frica de înălțime) și odiofobia(frica de șerpi).

Mă gândesc să îmi creez un traseu de acasă, acel traseu de căutare a frumuseții interioare, pentru a mă redescoperi, în fiecare loc, ce o să îmi rămână întipărit în memorie. O să includ toate cele trei destinații de vacanță în cele trei săptămâni, unde o să vizitez trei obiective turistice. Trei fiind cifra Sfintei Treimi și cred că acest lucru o să-mi poarte noroc, fiind o cifră a credinței,  în fiecare loc pe care am de gând să-l vizitez. În același timp, trei săptămâni înmulțit cu trei obiective turistice îmi dă cifra nouă este cifra începutului, a unui nou capitol, așa cum o să fiu eu după această lună petrecută în Italia, Iordania și mai apoi Japonia. Noua mai pot să o asociez cu deznodământul(aventurii mele), cu nașterea, dar și cu o nouă perspectivă de a vedea lucrurile. 

În regiunea Umbria voi bifa:Basilica di San Francesco(să văd mandala), respectiv "Cascata delle Marmore" cea mai mare cascadă din Europa, Teatro Romano. Timp în care voi descoperi arta italiană și unde mă voi lăsa inspirată de poveștile scrise de Dante.

Îmi continui traseul în Iordania, la muntele Nebo acolo unde se presupune că ar fi înmormântat Moise, cel care le spunea evreilor să asculte de cele zec porunci, apoi o să mă delectez cu harta din Biserica Greco – Ordodoxă Sf. Gheorghe și o să am timp de meditație și rugăciune. Voi vizita Teatrul de Sud și cel de Nord acolo unde epoca barocă a influențat cultura și arhitectura italiană.


Ultima oprire fiind în Japonia, de acum mă gândesc la orele petrecute în avion din Iordania în Japonia, dar când ajung în Țara Soarelui Răsare. În această călătorie am de gând să vizitez Templul Kiyomizu-dera (Templul Apei Pure), Templul Kinkaku-ji (Templul Pavilionului de Aur), respectiv Templul Tenryu-ji (Templul Dragonului Ceresc).


În această călătorie vreau să gust din toate cele trei bucătării:
  • preparate italienești, pizza, paste(farfalle) și panna cotta, 
  • preparate tradiționale din Iordania: mansaf, prăjitura um ali și sambusek,
  • preparate japoneze: noodles, sushi și  sashimi

În toate cele trei destinații vreau să văd trei răsărituri și să descopăr cât de frumos este să vezi cum o nouă zi plină de aventuri inedite apărute inopinant în calea mea, mă pun în situații limită. Trei limbi vorbite: italiană, arabă și japoneză, respectiv trei monede diferite: euro, dinarul iordanian și yenul japonez. Cred că aceste aspecte sunt importante, atunci când îmi pregătesc bagajul, hainele, lucrurile, actele și îmi notez în agendă: locurile pe care să le văd(obiectivele turistice ce merită să fie bifate), preparatele pe care le pot gusta(deoarece sunt pretențioasă), monedele pe care le pot schimba(pentru a-mi putea gestiona vacanța din punct de vedere financiar).


Îmi închei lista cu cele mai motivaționale citate:
  • Italienesc- ”Dacă îți urmezi steaua, nu poți greși destinația.”-Dante Alighieri
  • Iordanian- ”Setea inimii nu se potoleste cu o picatura de apa.”
  • Japonez-”Cel care zâmbește în loc să se înfurie va fi întotdeauna mai puternic.”

Acest articol articol că acesta a fost scris pentru Spring SuperBlog 2018.

0 Comentarios

Opinia ta este importantă pentru mine. Aici îți poți așterne ideile despre subiectul abordat.

Translate

Follow Me On Instagram